Skip to main content

Ik heb gister mijn abbonement verlengt. En hierbij gekozen voor de iphone 14 pro gold. Maar heb een verkeerde aantal GB aangevinkt zou ik dat nog kunnen wijzigen omlaag? 

Hoi @M.mv, leuk dat je jouw abonnement hebt verlengd. Als je een verkeerd toestel hebt gekozen kan die niet binnen dezelfde verlenging worden gewijzigd. Wel kan de verlenging worden geannuleerd en daarna opnieuw gedaan worden met het juiste toestel. Je kunt ons daarvoor het beste bellen, op 0800-0402. Het annuleren en opnieuw invoeren van de verlenging kan dan direct samen met jou gedaan worden.


Ik heb het juiste toestel gekozen maar niet de juiste hoeveelheid internet.. zou die omlaag kunnen?


Sowieso zou u dat na een maand zelf kunnen doen in MijnKPN. Misschien kan @Jasper dat nu al doen...


Aah, je bedoelde de data van het abonnement @M.mv. Ik dacht dat je de opslagruimte van het toestel bedoelde, ik had je verkeerd begrepen.

De data van het abonnement kan je elke maand aanpassen, zowel omhoog en omlaag. Het gaat dan in vanaf de volgende factuurperiode.

In de eerste maand kan je zo'n wijziging nog niet doen, daarna kan dat.