Skip to main content

Al jaren trouwe klant bij KPN, zo ook de hele fam. Altijd tevreden geweest. Totdat mijn bestelling is zoekgeraakt en je met de telefonische klantenservice geen stap verder komt.
 

Op zondag 11 juni heb ik een Apple 14 pro besteld en voor een groot deel al aanbetaald. Deze zou dinsdag thuis geleverd worden, maar helaas is deze nooit ontvangen.
 

Na heen en weer contact met zowel PostNL als KPN krijg ik enkele dagen later een mail dat mijn pakketje zoekgeraakt is. Wat natuurlijk altijd kan gebeuren, maar dit wordt op een onacceptabele manier opgelost naar de klant toe.

  1. Ik krijg eerst een mail met daarin een update dat wanneer er géén handtekening gezet is voor ontvangst, het onderzoek maximaal 1 week duurt. Hierbij staat duidelijk vermeld dat er dan een nieuw toestel wordt verstuurd of dat de gevonden Iphone alsnog bij de rechtmatige eigenaar terecht komt. 
     
  2. Na ruim 2,5 week krijg ik te horen aan de telefoon en in de KPN winkel dat ze niets kunnen doen en dat ik maar moet wachten omdat het onderzoek nog steeds loopt. Ik wacht al meer dan 2,5 week. Waarom begrijpt men bij de klantenservice niet dat ik veel geld voor dit toestel heb neergelegd en dat ik het vervolgens moet ontgelden dat KPN voor een onbetrouwbare dienst als PostNL kiest? Je wordt met je rug tegen de muur gezet door beide partijen.. 

Ik wil heel graag mijn nieuwe telefoon in handen, want het is immers niet mijn probleem dat het bij PostNL niet op rolletjes loopt. Ik voel me in de kou gezet en ik vind niet dat ik hier na bijna 3 weken nog steeds de dupe van moet zijn. Het vertrouwen is volledig weg in KPN..

 

Hi Michelle, welkom hier. 

Allereerst laat me beginnen met zeggen hoe vervelend ik dit voor je vind. Een onderzoek is noodzakelijk om te kijken waar het toestel is kwijtgeraakt of of het toch niet daadwerkelijk is bezorgd. Begrijp me niet verkeerd, ik geloof oprecht dat dit toestel nooit bij jou is gezocht, maar dit moet wel goed door Post NL worden onderzocht. Dit kan helaas tot 31 dagen duren, dus nog maximaal 1,5 week. 

Ik vraag je dus vriendelijk om dit even af te wachten.