Skip to main content
Beantwoord

Nieuw GPS horloge met Kids Sim maakt geen verbinding met internet

• February 23, 2025
  • 1 reactie
  • 60 keer bekeken

Goedenavond, 

Voor mijn zoon heb ik een gps horloge kids aangeschaft. Daarbij heb ik een kids abonnement afgesloten. Het lukt wel om van en naar het horloge te bellen, maar verbinden met internet lukt niet. 

Nu lees ik op het forum dat er soms een aanpassing gedaan dient te worden, aan de apn, vanaf de kant van kpn. Ik hoop dat ik hiermee geholpen kan worden. 

Groet, Agnita 

Beste antwoord door Thomas van KPN

Hoi ​@Agnita.Flynn, welkom op onze community! Heeft je zoon nog wel MB's? Het kan zijn dat er nog instellingen aangepast moeten worden op het horloge. De APN moet daar op “internet” staan. Ik ben benieuwd of dat lukt! We denken hier ook graag even mee, wat voor horloge is het?
Als dat het niet oplost zou je de simkaart even tijdelijk in een toestel kunnen proberen om vast te stellen of dat wel/niet werkt.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24
  • Moderator
  • Antwoord
  • February 26, 2025

Hoi ​@Agnita.Flynn, welkom op onze community! Heeft je zoon nog wel MB's? Het kan zijn dat er nog instellingen aangepast moeten worden op het horloge. De APN moet daar op “internet” staan. Ik ben benieuwd of dat lukt! We denken hier ook graag even mee, wat voor horloge is het?
Als dat het niet oplost zou je de simkaart even tijdelijk in een toestel kunnen proberen om vast te stellen of dat wel/niet werkt.