Skip to main content
Antwoord

Nieuw KPN Mobiel abonnement werkt niet

• September 26, 2025
  • 6 reacties
  • 92 keer bekeken

Nieuwe kpn mobiele 2 jarige abonnement met nieuw toestel afgesloten en met meenemen nummer van vorige provider.
mijn nieuwe kpn geactiveerd mobiel sim werkt niet! Ik heb gisteren mijn mobiel en Simkaart ontvangen. Mijn simyo nr zou overgezet worden naar kpn sim.Wat praktisch hetzelfde is toch, en dit zou al gedaan zijn volgens een berichtjeI. Ik belde gisteravond naar kpn. Kreeg een jongen aan de lijn, die geen enkele vraag heeft gesteld, behalve mijn geboortedatum. Verder zei hij                 
"Het toestel heb je 1 dag te vroeg ontvangen, en er is ook iets fout gegaan ofzo ". Morgen wordt het overgezet. Het leek alsof hij het gesprek zo snel wilde afronden. Ik vroeg hoe het zat met mijn combivoordeel, en hij zei je zit in level 1. Je kan espn of Netflix kiezen. Als je in een andere level zit dan kan je meer kanalen uitkiezen. Verder kwam ik niet met hem in het gesprek.
Hij sprak warrig alsof f hij er geen zin in had en het zelf ook niet begreep. Als ik een vraag stelde, herhaalde hij een soort van antwoordt dat, nog meer verwarring bracht, Met een val mij niet lastig toon! Wat een slechte slechte GEEN SERVICE!!! Kan ik het nieuwe mobiele contract nog ongedaan maken?? Want dit was echt niet fijn! Is dit waar ik nu 2 jaar aan vast zal zitten??

Beste antwoord door Alex van KPN

Hoi Alex,  bedankt voor je lieve reactie! Maar jij kan er ook niks aan doen😉! Mijn sim kaart is volgens mij wel geactiveerd maar gaat pas 1 oktober over. Ik weet het volgens mij dan pas toch? 

Oww, dat verklaart het dan. Het gaat dan inderdaad dan pas werken, en anders horen we het graag van je hier. 

6 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • September 26, 2025

Hallo ​@Beauwee ,

Hij sprak warrig alsof f hij er geen zin in had en het zelf ook niet begreep. Als ik een vraag stelde, herhaalde hij een soort van antwoordt dat, nog meer verwarring bracht, Met een val mij niet lastig toon! Wat een slechte slechte GEEN SERVICE!!! 

Vervelend natuurlijk……  Je hebt het niet getroffen. Er zijn echter ook hele goede medewerkers bij de klantenservice actief.  

"Het toestel heb je 1 dag te vroeg ontvangen, en er is ook iets fout gegaan ofzo ". Morgen wordt het overgezet. 

Dan gaat het abonnement ongetwijfeld vanaf vandaag van start. Dat zal in de loop van de ochtend effectief worden.

Kan ik het nieuwe mobiele contract nog ongedaan maken?? Want dit was echt niet fijn! Is dit waar ik nu 2 jaar aan vast zal zitten??

Het abonnement annuleren kan binnen veertien dagen vanaf de start van het abonnement. Dat moet wel weer via de klantenservice.

Ik vroeg hoe het zat met mijn combivoordeel, en hij zei je zit in level 1. Je kan espn of Netflix kiezen. Als je in een andere level zit dan kan je meer kanalen uitkiezen. Verder kwam ik niet met hem in het gesprek.

Het duurt ongeveer twee werkdagen voordat alles ook bij KPN administratief in de systemen (Lees Mijn KPN) staat. Maar begin volgende week kun je in MijnKPN jouw Combivoordelen aanpassen. Wil je in level twee komen dan heb je vier extra punten nodig:

En anders zit je sowieso in level één als je ook een internet-thuis-abonnement hebt bij KPN. Hieronder zie je de mogelijke voordelen: 

Combivoordeel level 1

bij Internet + Mobiel

• Tot € 7,50 korting op Mobiel
  • Gratis dubbele data bij Mobiel
  • Gratis Pluspakket t.w.v. € 9,99 bij TV
  • Keuzevoordeel: kies uit Netflix Basic, ESPN Compleet of 1Password

Combivoordeel level 2

bij Internet + Mobiel + extra product(en) van minimaal 4 punten

• Tot €7,50 korting op Mobiel
  • Gratis dubbele data bij Mobiel
  • Gratis Pluspakket t.w.v. € 9,99 bij TV
  • Gratis Opnemen t.w.v. € 4,99 bij TV
  • Keuzevoordeel: kies uit Netflix Basic, ESPN Compleet, 1Password, HBO Max Standaard of Disney+ Standaard

Meer informatie staat hier: 

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+26
  • Moderator
  • September 28, 2025

Hi ​@Beauwee, allereerst mijn excuses voor de onduidelijke informatie in het gesprek met mijn collega. Dit hoort uiteraard niet zo te gaan. 

Is het inmiddels gelukt om de simkaart te activeren en werkt het nu? Anders hoor ik dit graag. 

• Auteur
  • Helper
  • September 28, 2025

Hoi Alex,  bedankt voor je lieve reactie! Maar jij kan er ook niks aan doen😉! Mijn sim kaart is volgens mij wel geactiveerd maar gaat pas 1 oktober over. Ik weet het volgens mij dan pas toch? 

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • September 29, 2025

Als jouw abonnement bij KPN op 1 oktober start, dan gaat het kaartje pas in de loop van die ochtend werken. De combivoordelen kun je vanaf dan binnen enkele werkdagen regelen. 

• Auteur
  • Helper
  • September 29, 2025

Oke dankjewel 👍🏼☺️, ik zie het dan!

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+26
  • Moderator
  • Antwoord
  • September 29, 2025

Oww, dat verklaart het dan. Het gaat dan inderdaad dan pas werken, en anders horen we het graag van je hier.