Skip to main content

Dick Mertens

In het nieuwe abonnement van KPN mobiel, kun je dan in ' mijn KPN’ ook apart zien hoeveel mb’s je in het buitenland heb verbruikt? Dit ivm de aparte bundel van 22 gig

  •  

In het nieuwe abonnement van KPN mobiel, kun je dan in ' mijn KPN’ ook apart zien hoeveel mb’s je in het buitenland heb verbruikt?


Hallo @Dick Mertens ,

Ik ga ervan uit dat je een buitenlandbundel hebt aangeschaft voor het verbruik in het buitenland? Dat is stukken voordeliger dan zonder namelijk. In de MijnKPN app kan je ook het verbruik zien van die bundel. Je krijgt ook als je een extra bundel hebt een sms’je als je op 50, 75 of 100% van je verbruik zit. Zo weet je altijd hoeveel je nog over hebt. Is je extra bundel op? Dan wordt je internet automatisch uitgezet.

bron: Moderator Paul

https://forum.kpn.com/mobiele-abonnementen-15/verbruik-zien-in-het-buitenland-445934

 


Oké, duidelijk. Dank je


Hi @Dick Mertens, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Ik moet hier denk ik nog wel even wat rechtzetten, het topic die hierboven genoemd wordt is namelijk 2 jaar oud. Indien je een abonnement hebt afgesloten de afgelopen 2 jaar kan je jouw bundel in heel Europa gebruiken en heb je geen buitenlandbundel nodig! Alleen als je buiten Europa gebruik wil maken van internet wordt dit aangeraden in verband met de hoge kosten. Alles over internetten in het buitenland kan je vinden op onze website.

Verder kan je het niet specifiek inzien in MijnKPN welke MB's uit je bundel verbruikt zijn in het buitenland. Op de factuur zie je hier wel wat meer over, bij specificaties.

Heb je zo voldoende informatie ontvangen? Bij meer vragen hoor ik het graag! :blush:


Excuseer me dat ik misschien wat onduidelijk was in mijn vraagstelling, ik bedoel namelijk het nieuwste abonnement met onbeperkt internet in Nederland en 22 gig in Europa. Of ik dan apart kan zien in mijn KPN, hoeveel ik in het buitenland heb verbruikt?


@Dick Mertens ik heb het nagevraagd daarom duurde het wat langer. Het verbruik in het buitenland wordt niet apart weergegeven in de MijnKPN app. Je krijgt wel apart een sms over het verbruik in het buitenland. 

 


Oké Susan, dank je wel. 

Ik vroeg het mij af, omdat ik mijn huidige abonnement van 100 gig in Europa wil verlengen, en me afvroeg hoe dan die 22 gig werd bij gehouden. Wilde eigenlijk m'n huidige abonnement behouden, maar zonder de korting tijdens de looptijd wordt dat ook een stuk duurder.


Reageer