Skip to main content
Beantwoord

Nieuw mobiel abonnement toevoegen aan huidig abonnement

• May 1, 2025
  • 6 reacties
  • 94 keer bekeken

Hallo,

Ik heb al een mobiel abonnement en wil een nieuw mobiel toevoegen aan mijn abonnement. Het gaat om de Samsung flip 6. Kan dat en hoe voeg ik dot toe. Ik kan niet bellen want ik ben slechthorend.

Groet Carin Philogene 

Beste antwoord door RBxx

Hallo ​@Carin Ph , je kan geen toestel toevoegen aan een lopend abonnement.

Ik begrijp dat jij al een mobiel abonnement bij KPN hebt. Is dat een Sim Only abonnement of is het een abonnement met toestel?

In het laatste geval moet je wachten tot 4 maanden (120 dagen) vóór de einddatum van dat abonnement. Dan kan je het abonnement verlengen en daar een nieuw toestel op krediet bij nemen.

Als het huidige abonnement (vanaf het begin !!)  Sim Only is dan kan je dat abonnement na de eerste drie maanden laten omzetten naar een nieuw abonnement met toestel. Ga hiervoor naar de winkel of maak een belafspraak  (rechtsonder op die pagina).

Meer informatie in onderstaand Kennisbank artikel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

6 reacties

JanD
Superuser
  • Superuser
  • May 1, 2025

Binnen MijnnKPN kun je producten verwijderen en toevoegen ​@Carin Ph 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • May 1, 2025

Hallo,

bij: Voeg extra opties toe..geeft mij 2 mogelijkheden;

• multisim
  • extra bundel

Dus ik kan geen mobiel toestel toevoegen.

groet Carin

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • May 1, 2025

via alle manieren, kan ik ook alleen MB of diensten zoals Netflix toevoegen, nergens een mobiel toestel.

gr Carin

JanD
Superuser
  • Superuser
  • May 1, 2025

Beste ​@Carin Ph , log in in MijnKPNapp, klik onderaan op producten, klik dan op abonnement toevoegen.

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • Antwoord
  • May 1, 2025

Hallo ​@Carin Ph , je kan geen toestel toevoegen aan een lopend abonnement.

Ik begrijp dat jij al een mobiel abonnement bij KPN hebt. Is dat een Sim Only abonnement of is het een abonnement met toestel?

In het laatste geval moet je wachten tot 4 maanden (120 dagen) vóór de einddatum van dat abonnement. Dan kan je het abonnement verlengen en daar een nieuw toestel op krediet bij nemen.

Als het huidige abonnement (vanaf het begin !!)  Sim Only is dan kan je dat abonnement na de eerste drie maanden laten omzetten naar een nieuw abonnement met toestel. Ga hiervoor naar de winkel of maak een belafspraak  (rechtsonder op die pagina).

Meer informatie in onderstaand Kennisbank artikel

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13

Hey ​@Carin Ph. Welkom op de KPN Community! Leuk dat je er over nadenkt om een mobiel toestel toe te voegen aan je mobiel abonnement. Tenminste, dat is hoe ik je vraag interpreteer. Klopt dat? 

Dan heb je iets aan de informatie die ​@RBxx aan je heeft gegeven. Kon je daarmee uit de voeten of heb je nog vragen over wat er mogelijk is? 

Je kunt ook altijd gewoon een los toestel kopen en daar je KPN simkaart in doen. Dat is mogelijk bij ons via de KPN winkel of anders kun je via elke webshop die het toestel aanbiedt eentje kopen. 

Als je nog hulp nodig hebt, laat het dan weten. Vul dan ook je Community-profiel in met je gegevens en vermeldt daarin je mobiel nummer. Dan kan ik zien wat er allemaal mogelijk is.