Skip to main content

Ik heb een nieuwe telefoon en mijn abonnement verlengd. Maar kan geen spotify premium meer krijgen. Ik heb wel het grote pakket. Hoe krijg ik spotify weer op mijn nieuwe telefoon.

Hoi @hartgers, welkom bij ons op het forum. Leuk dat je je abonnement hebt verlengd :slight_smile:  Spotify is geen vast onderdeel van de pakketten meer, als je het niet als losse extra geactiveerd hebt kan het zijn dat het niet meer actief is. In de MijnKPN kan je zien wat er in jouw pakket zit, zie je Spotify dan nog staan?

Ik kan ook met je meekijken als je wilt, daarvoor zal ik dan wel gegevens van je nodig hebben. Zou je jouw postcode, huisnummer, naam en geboortedatum van de contracthouder, laatste 3 cijfers van de IBAN (bij "Persoonlijke opmerkingen”) en het bewuste 06-nummer op je forumprofiel kunnen invullen? Als je daarna hieronder een reactie plaatst kan ik met je meekijken.


Goedendag,

 

Ik heb samen met mijn vrouw een alles in een abonnement. Hier staat ook spotify premium bij. Dit staat bij mijn KPN. Waarom kan ik spotify niet meer activeren op mijn telefoon. Ik heb hem niet geactiveerd op mijn smart tv.

 

Dank u,

 

J.W. Hartgers


Ah, het gaat om de Spotify bij het vaste abonnement dus. Een verlenging of wijziging van jouw mobiele abonnement heeft daar geen invloed op, de account die bij een vast abonnement hoort staat daar los van. Bij dat abonnement is Spotify ook nog actief, als je de Spotify app installeert op jouw telefoon en inlogt met de gebruikersnaam en wachtwoord die je voor Spotify gebruikt. Wat gebeurt er precies als je de app daar installeert of probeert te openen? Krijg je dan een foutmelding of gebeurt er iets anders?


Bedankt voor de reactie,

 

Spotify opnieuw gedownload. Oude gebruikersnaam en wachtwoord gebruikt. Spotify doet het weer.

 

Bedankt


Graag gedaan @hartgers, fijn dat het weer werkt. Veel luisterplezier en als we nog iets voor je kunnen doen weet je ons te vinden.