Skip to main content
Beantwoord

Nieuw mobiel nummer

• May 14, 2020
  • 6 reacties
  • 86 keer bekeken

Hallo, ik heb voor mijn zoon een kids abonnement met nieuw nummer afgesloten (hij had nog geen mobiel). Ik heb zojuist de sim kaart geactiveerd, maar ik kan nergens vinden wat zijn telefoonnummer is. Kunnen we dit zelf ergens uitzoeken? Of wordt dit nog toegewezen?

Beste antwoord door Jasper van KPN

Welkom bij ons op het forum @Cindy18. Als je de sim-kaart al hebt en ook hebt kunnen activeren heb je er al een nummer bij. Die wordt ook genoemd in de documentatie die je bij de sim-kaart kreeg, heb je het daar niet in kunnen vinden? Als je dat al hebt weggegooid of het niet kon vinden is de suggestie van Peter de makkelijkste inderdaad, als je vanaf zijn nummer naar jou belt zonder op te nemen zie je zijn nummer in beeld en dan hoef je niet eens op te nemen :slight_smile:

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

6 reacties

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • May 14, 2020

En, heb je al eens met je zoons telefoon naar de jouwe gebeld? Dan zou zijn nummer toch ook zichtbaar moeten zijn. (?)

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • May 14, 2020

Nee dat nog niet, maar het lijkt mij sterk dat we zelf maar moeten uitvogelen wat het telefoonnummer is.  Mocht ik er niet uitkomen, dan is dat inderdaad wel een optie. Bedankt voor de reactie!

Jasper van KPN
Moderator

Welkom bij ons op het forum @Cindy18. Als je de sim-kaart al hebt en ook hebt kunnen activeren heb je er al een nummer bij. Die wordt ook genoemd in de documentatie die je bij de sim-kaart kreeg, heb je het daar niet in kunnen vinden? Als je dat al hebt weggegooid of het niet kon vinden is de suggestie van Peter de makkelijkste inderdaad, als je vanaf zijn nummer naar jou belt zonder op te nemen zie je zijn nummer in beeld en dan hoef je niet eens op te nemen :slight_smile:

Jasper van KPN
Moderator

We hebben geen reactie van je gezien @Cindy18, heb je het nummer inmiddels kunnen vinden?

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • May 22, 2020

Hoi Jasper, ja het is inmiddels gelukt. Bedankt voor het navragen. 

Jasper van KPN
Moderator

Graag gedaan Cindy, fijn dat het gelukt is :slight_smile:  Als we nog iets voor je kunnen doen weet je ons te vinden, we helpen je graag.