Skip to main content

Hallo, ik heb voor mijn zoon een kids abonnement met nieuw nummer afgesloten (hij had nog geen mobiel). Ik heb zojuist de sim kaart geactiveerd, maar ik kan nergens vinden wat zijn telefoonnummer is. Kunnen we dit zelf ergens uitzoeken? Of wordt dit nog toegewezen?

En, heb je al eens met je zoons telefoon naar de jouwe gebeld? Dan zou zijn nummer toch ook zichtbaar moeten zijn. (?)


Nee dat nog niet, maar het lijkt mij sterk dat we zelf maar moeten uitvogelen wat het telefoonnummer is.  Mocht ik er niet uitkomen, dan is dat inderdaad wel een optie. Bedankt voor de reactie!


Welkom bij ons op het forum @Cindy18. Als je de sim-kaart al hebt en ook hebt kunnen activeren heb je er al een nummer bij. Die wordt ook genoemd in de documentatie die je bij de sim-kaart kreeg, heb je het daar niet in kunnen vinden? Als je dat al hebt weggegooid of het niet kon vinden is de suggestie van Peter de makkelijkste inderdaad, als je vanaf zijn nummer naar jou belt zonder op te nemen zie je zijn nummer in beeld en dan hoef je niet eens op te nemen :slight_smile:


We hebben geen reactie van je gezien @Cindy18, heb je het nummer inmiddels kunnen vinden?


Hoi Jasper, ja het is inmiddels gelukt. Bedankt voor het navragen. 


Graag gedaan Cindy, fijn dat het gelukt is :slight_smile:  Als we nog iets voor je kunnen doen weet je ons te vinden, we helpen je graag.