Skip to main content
Het mobiele nummer van mijn dochter is geactiveerd en ze kan er ook al vrolijk mee bellen. Maar toevoegen aan mijn KPN lukt niet en dus kan ik ook nog steeds geen MB's delen. Hoelang duurt het voordat ik het kan toevoegen?
Hallo @gewooneennaam, allereerst fijn dat je dochter haar nummer kan gebruiken natuurlijk. Het koppelen aan de MijnKPN lukt nog niet dus, wat gebeurt er precies als je het probeert te koppelen? Komt er geen sms'je, krijg je een foutmelding of gebeurt er iets heel anders? Afhankelijk van wat er gebeurt kunnen we samen kijken hoe en wanneer het nummer toegevoegd kan worden. Zou je jouw forumprofiel ook kunnen aanvullen met haar 06-nummer en de naam + geboortedatum van de contracthouder, postcode, huisnummer en laatste 3 cijfers van de IBAN (bij "Persoonlijke opmerkingen") die bij haar abonnement horen? Daarmee kan ik meekijken naar haar nummer.
Hoi @gewooneennaam, ik heb nog geen reactie van je gezien. Is het in de tussentijd gelukt om de abonnementen te koppelen?
Jasper,



bedankt voor je reactie(s).

Wat ik probeer is het volgende:

Ik heb al een KPN compleet ID, hierin zijn opgenomen de producten; Mobiel (mijn eigen 06) en Thuis (tv, internet en vaste telefoon). Onder voordelen zie ik; mijn (glasvezel) pakket, mijn mobiele abonnement en het mobiele abonnement van mijn vrouw. Hier wil ik ook het mobiele abonnement van mijn dochter inzetten maar dat lukt dus niet.

Ik had ondertussen ook al contact met een collega van je via telefoon. Hij verwacht dat het nummer van mijn dochter automatisch wordt toegevoegd onder 'voordelen'. Dat zou uiterlijk donderdag (morgen) zo moeten zijn...

Ik wacht dus nog even af.



Vriendelijke groet,

Marc
Hoi,



donderdag en het werkt nog steeds niet! Wat gaat er mis?



Groet,



Marc
Kan blijkbaar alleen door een medewerker van KPN gedaan worden! Zelf een nummer toevoegen werkt niet.



Oplossing; Bellen of chatten met KPN medeweker en die kan nummer in seconden toevoegen en het werkt direct!