Skip to main content

Twee maanden terug heb ik een abonnement afgesloten bij KPN, hierbij kreeg ik ook een nieuw telefoonnummer. Gisteren kwam ik erachter dat ik nog steeds mijn oude telefoonnummer op whatsapp had verbonden en besloot dit te veranderen. Veel mensen van mijn contacten zagen bij mijn nieuwe telefoonnummer namelijk een profielfoto van iemand anders staan. 
Nadst ik mijn nieuwe telefoonnummer verbond was ik opeens in allemaal Whatsapp-groepen beland van die persoon en kreeg ik continu berichten van degene zijn contacten.

Ik vraag me af hoe dit kan en ik wil weten hoe ik dit zou kunnen oplossen.

Hallo @daliyachapa wat nu jou nieuwe nummer is heeft dan ooit eens aan iemand anders behoord.

In de instellingen van Whats-App kun je een en ander aanpassen onder instellingen en privacy.

 


Tja

 De vorige gebruiker van je huidige nummer had dat moeten aanpassen bij WhatsApp. 

😭Helaas controleert WhatsApp nooit of iemand nog wel recht heeft op gebruik van het nummer wat bij WhatsApp eigenlijk gebruiker naam is.

Jij had wel door dat je het daar nog niet had aangepast. 

. Gisteren kwam ik erachter dat ik nog steeds mijn oude telefoonnummer op whatsapp had verbonden en besloot dit te veranderen


Hallo @daliyachapa ,

Gewoon jezelf verwijderen uit de Whatsapp-groepen. Verder iedere onbekende die jou een bericht stuurt blokkeren. 
 

En in de instellingen van Whatsapp kun je de profielfoto en andere gegevens aanpassen.