Skip to main content

Beste KPN,

is het mogelijk als je een bestelling hebt gedaan dat je het dezelfde dag kan ophalen in een KPN winkel?

groetjes,

Esmee123

Hallo @Esmee123 ,

Nee, een bestelling (van een telefoon) wordt thuisbezorgd. 

 

Maar als je de telefoon meteen wilt hebben? 

Dan kan je veel beter de telefoon in de KPN-winkel kopen. Want dan krijg je de telefoon meteen mee. En dan weet je ook welke telefoons wel en niet op voorraad zijn. 

 

 

  • Een beperkt aantal winkels is op afspraak geopend als servicepunt. Vanaf 15 december t/m 9 februari is een beperkt aantal KPN winkels verspreid door Nederland open. Voor onder meer reparaties en hulp bij storingen. In alle winkels volgen we de richtlijnen van het RIVM. Ook dragen zowel het winkelpersoneel als de winkelbezoekers een mondkapje. Bekijk in het winkeloverzicht welke winkels geopend zijn. maak een bezoekafspraak.


Oh oke, bedankt!

ik had het inderdaad gezien maar dat moet perse op afspraak toch?

groetjes,

Esmee123


Klopt, dat moet inderdaad op afspraak. Klik op de groene letters in mijn eerste reactie.  


Kan helaas niet, Alle tijden zijn bezet!

dan maar bestellen en dan is die morgen in huis toch?


 

dan maar bestellen en dan is die morgen in huis toch?

Als je geluk hebt dat die op voorraad is en de koerier tijd heeft om hem te bezorgen.


Kun je niet een andere winkel proberen? In de praktijk worden niet alle telefoons binnen 24 uur geleverd. Er worden controles uitgevoerd en de telefoon moet ook op voorraad zijn. 

Zelf zou ik zeker voor een winkel kiezen. Dus probeer eens een winkel in een andere stad. 

 


Oh oke,

ik zal even kijken.

bedankt!