Skip to main content

ik moet mijn telefoon nog afbetalen, maar ik wil een nieuwe telefoon halen als ik een nieuwe telefoon haal maar wel mijn oude telefoon af blijf betalen elke maand zou dat problemen geven

U kunt natuurlijk op elk moment gewoon een nieuw toestel aanschaffen. Is dat wat u bedoelt? 


Ja dat bedoelde ik dankuwel 


Hey @Romi Dekker, welkom op het forum!

Als je op dit moment nog maandelijks voor je toestel betaalt bij je abonnement, dan betekent dit dat je je toestel nog niet hebt afbetaald. Je zit dan ook nog binnen je contract. Je kunt 4 maanden voor het einde van je contract jouw abonnement verlengen en daarbij een nieuw toestel uitzoeken. Is dat nog niet mogelijk en wil je daar niet op wachten? Dan kun je er natuurlijk altijd voor kiezen om een los toestel aan te schaffen.


Ik zou geen nieuw toestel aanschaffen als de oude nog niet afbetaald is. Je geeft zelf aan dat die afbetaling samen met de nieuwe telefoon problemen gaat geven. 

Wees verstandig en betaal eerst de oude af.


Er word zegt niet dat het problemen geeft, er word gevraagd of het een probleem geeft als die een nieuwe telefoon koopt, dat kunnen wij niet zien hoeveel TS kan besteden.


Er word zegt niet dat het problemen geeft, er word gevraagd of het een probleem geeft als die een nieuwe telefoon koopt, dat kunnen wij niet zien hoeveel TS kan besteden.

Ik zag geen vraagteken staan achter ‘wel mijn oude telefoon af blijf betalen elke maand zou dat problemen geven’. Maar als er wel een vraagteken achter hoort dan wordt het inderdaad een ander verhaal.