Skip to main content

Ik heb mijn abonnement verlengd en daarbij een nieuwe telefoon uitgekozen. Ik kom van Telfort maar die zijn overgenomen door KPN. Bij bestelling het juiste adres voor levering opgegeven en mijn paspoortnr voor de identificatie. De telefoon is door KPN op vage wijze afgeleverd op mijn oude adres (daar woon ik al tweeënhalf jaar niet meer) en ik wacht nu al tweeënhalve week op mijn telefoon. In de bevestiging staat het juiste adres alleen de levering is naar het verkeerde Hebadres gegaan. Komt nooit voor zegt mevrouw vandaag. Ik heb al drie keer gebeld (in totaal drie uur aan de lijn gezeten) en in corona tijd vraagt de mevrouw aan de telefoon vandaag of ik niet op het oude adres even kan gaan informeren of zij mijn telefoon hebben. Wel eens van Corona gehoord?? Ik moet een probleem van KPN en post nl oplossen....eind van het gesprek zegt mevrouw dat ik zelf niet het wil helpen oplossen en verbreekt na mijn reactie daarop de verbinding.... zooooooooo klaar met KPN. Kan niet opzeggen want zolang het onderzoek loopt kan ik mijn nummer niet meenemen en ze kon me niet vertellen hoe lang het onderzoek duurt. Wat nu?

  •  

Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid

Volgens mij moet er bij afleveren 1 cent gepind worden. Of meer. En dat zullen ze op dat oude adres vast niet gedaan hebben. Tevens moet u zelf de telefoon aan nemen en u moet zich legitimeren. Als dat niet lukt, dan neemt de koerier normaliter de telefoon ook gewoon weer mee. Dus lijkt me sterk dat die telefoon daar op dat oude adres ligt.

En het komt met regelmaat voor dat bijvoorbeeld installatie monteurs bij een verhuizing bij het oude adres aan de deur staan...


Post NL zegt dat het is afgeleverd en kpn neemt dat voor waar aan. Ik ben de dupe en beide partijen wijzen naar elkaar. Lange leve de bureaucratie. Pinnen hoeft niet meer bij aannemen en in corona tijd moet je de laatste drie cijfers van je paspoort noemen (zeggen ze) maar eigenlijk laten n ze het gewoon achter en tekent de postbezorger.


Post NL zegt dat het is afgeleverd en kpn neemt dat voor waar aan. Ik ben de dupe en beide partijen wijzen naar elkaar. Lange leve de bureaucratie. Pinnen hoeft niet meer bij aannemen en in corona tijd moet je de laatste drie cijfers van je paspoort noemen (zeggen ze) maar eigenlijk laten n ze het gewoon achter en tekent de postbezorger.

Opvallend dat niemand van KPN reageert.


Nee, dat is niet opvallend, die hebben 't druk en daardoor kan 't wel een paar dagen duren voordat er iemand reageert.


Nee, dat is niet opvallend, die hebben 't druk en daardoor kan 't wel een paar dagen duren voordat er iemand reageert.

Dan moet je je werk beter doen, heb je ook minder klachten!! 1 + 1 = 2.

 


Dit is een forum voor en door KPN-klanten. KPN-moderators helpen daar ook aan mee, maar die hebben 't in deze corona-tijd extra druk. Voor klachten kun je hier terecht. 


Ik heb er geen eens zin meer in henk2304. Bestelling zojuist gecanceld en abonnement opgezegd. Het leuke is wel dat KPN mij een retourformulier stuurt voor de (niet) geleverde telefoon. Blijft lachen bij KPN.


Dit kan nog best wel een heel moeilijk verhaal worden. Je kan er om lachen, maar KPN wil wel die telefoon terug. En anders mag je hem gewoon betalen.


Dit kan nog best wel een heel moeilijk verhaal worden. Je kan er om lachen, maar KPN wil wel die telefoon terug. En anders mag je hem gewoon betalen.

Betalen voor iets wat ik niet heb gehad doe ik NOOIT.  


Hoi @Willeke van Versendaal, welkom hier. 

Ik kan mij voorstellen dat je baalt. Je bestelling is naar een oud adres gestuurd. Daar loopt nu onderzoek voor begrijp ik. Echter heb je alles al opgezegd. Het is nog wel even wachten op de uitslag van het onderzoek. Als je wilt kijk ik nog eens mee of ik iets kan achterhalen. Zou je dan jouw postcode + huisnummer, mobiele nummer een naam van de contractant willen toevoegen aan jouw Forumprofiel? Ik hoor dan graag als je dat gedaan hebt, dan kijk ik mee. 


Zowel ik als KPN weet waar het toestel is, alleen KPN wijst naar Postnl (Postnl heeft de identificatie niet gecheckt) maar KPN is zelf ook fout geweest door het verkeerde adres op het adreslabel te zetten. Ben nu ruim drie weken verder en wacht niet meer. Heb alles inderdaad geannuleerd en opgezegd en ga wel naar de concurrent. 


Hoi @Willeke van Versendaal, welkom hier. 

Ik kan mij voorstellen dat je baalt. Je bestelling is naar een oud adres gestuurd. Daar loopt nu onderzoek voor begrijp ik. Echter heb je alles al opgezegd. Het is nog wel even wachten op de uitslag van het onderzoek. Als je wilt kijk ik nog eens mee of ik iets kan achterhalen. Zou je dan jouw postcode + huisnummer, mobiele nummer een naam van de contractant willen toevoegen aan jouw Forumprofiel? Ik hoor dan graag als je dat gedaan hebt, dan kijk ik mee. 

Ik heb de gevraagde gegevens ingevuld. 


Ik zie dat er een onderzoek aangevraagd is. Er zijn je formulieren gestuurd, heb je die ingevuld teruggestuurd? Aan de hand daarvan gaan ze verder. Als je dat gedaan hebt, dan is het echt afwachten tot het onderzoek afgerond is. De annulering staat er in ieder geval in. Dat is allemaal rond. 


Ik zie dat er een onderzoek aangevraagd is. Er zijn je formulieren gestuurd, heb je die ingevuld teruggestuurd? Aan de hand daarvan gaan ze verder. Als je dat gedaan hebt, dan is het echt afwachten tot het onderzoek afgerond is. De annulering staat er in ieder geval in. Dat is allemaal rond. 

Zijn die zeker ook naar mijn oude adres gestuurd, want ik heb ze niet.


Nu maar hopen dat die mensen die op je oude adres de telefoon aangenomen hebben ook de formulieren invullen en retour sturen :smile:


Zijn die zeker ook naar mijn oude adres gestuurd, want ik heb ze niet.

Die zijn naar jouw e-mailadres gestuurd. Misschien in de map ongewenste post? Heb je daar gekeken?

Verder ga ik nog even navraag doen. Hopelijk komt daar wat uit. Dat hoor je nog van mij. 


Zijn die zeker ook naar mijn oude adres gestuurd, want ik heb ze niet.

Die zijn naar jouw e-mailadres gestuurd. Misschien in de map ongewenste post? Heb je daar gekeken?

Verder ga ik nog even navraag doen. Hopelijk komt daar wat uit. Dat hoor je nog van mij. 

Niks in de spam hoor.


Waarschijnlijk naar je @kpnmail.nl adres. En niet naar je gmail adres ofzo.


Dan ga ik dat nog verder uitzoeken. Maar waar is het toestel nu naar toe gestuurd, Adres met huisnummer 5 of 8? Ik zie namelijk in het contract meerdere adressen staan. En je bent niet op het oude adres geweest om het toestel af te halen? Is nog een vraag vanuit de Back Office. Want wat is nu jouw huidige adres? Met huisnummer 5?


Dan ga ik dat nog verder uitzoeken. Maar waar is het toestel nu naar toe gestuurd, Adres met huisnummer 5 of 8? Ik zie namelijk in het contract meerdere adressen staan. En je bent niet op het oude adres geweest om het toestel af te halen? Is nog een vraag vanuit de Back Office. Want wat is nu jouw huidige adres? Met huisnummer 5?

Huisnr 5 is het huidige adres. Huisnr 8 het oude. ik ga die telefoon niet halen!! Wel eens van Corona gehoord en het is niet MIJN fout. Los het als KPN en Postnl zelf maar op. Ik zeg alles bij KPN op en zoek wel een andere provider eind van deze contractperiode (dus in juli).


Dan ga ik dat nog verder uitzoeken. Maar waar is het toestel nu naar toe gestuurd, Adres met huisnummer 5 of 8? Ik zie namelijk in het contract meerdere adressen staan. En je bent niet op het oude adres geweest om het toestel af te halen? Is nog een vraag vanuit de Back Office. Want wat is nu jouw huidige adres? Met huisnummer 5?

Huisnr 5 is het huidige adres. Huisnr 8 het oude. ik ga die telefoon niet halen!! Wel eens van Corona gehoord en het is niet MIJN fout. Los het als KPN en Postnl zelf maar op. Ik zeg alles bij KPN op en zoek wel een andere provider eind van deze contractperiode (dus in juli).

Overigens heb ik gisteren nog contact gehad omdat ik een herinnering kreeg voor de retournering van de niet ontvangen telefoon en kreeg toen te horen dat ik mijn verhaal moest mailen naar @kpn.com en dan de formulieren gemaild zou krijgen. Tot nu toe nog niks gehoord.


Inmiddels wel formulieren ontvangen? 


Inmiddels wel formulieren ontvangen? 

Welnee...


Je hebt nog helemaal geen reactie ontvangen? Of dat wel? In ieder geval ga ik ook nog even weer navraag voor je doen. 


Je hebt nog helemaal geen reactie ontvangen? Of dat wel? In ieder geval ga ik ook nog even weer navraag voor je doen. 

Geen enkele reactie gekregen.