Skip to main content
Beantwoord

Nieuw toestel op oud adres afgeleverd

  • April 6, 2020
  • 40 reacties
  • 492 keer bekeken

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

40 reacties

Bart van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • April 18, 2020

Ik vermoed dat het mailadres alleen voor intern gebruik is en dat de medewerker dat had moeten doen. In ieder geval heb ik via dat mailadres contact met mijn collega's. Ze vragen nog een keer of je niet even langs het oude adres kan om het toestel op te halen of in ieder geval te vragen. Is dat een optie?


Ik vermoed dat het mailadres alleen voor intern gebruik is en dat de medewerker dat had moeten doen. In ieder geval heb ik via dat mailadres contact met mijn collega's. Ze vragen nog een keer of je niet even langs het oude adres kan om het toestel op te halen of in ieder geval te vragen. Is dat een optie?

Nee


Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • April 18, 2020

Willeke houd haar poot stijf :joy:


Willeke houd haar poot stijf :joy:

Na weeeeeeken bellen en mailen ben ik klaar met KPN. Ik dien dit abonnement tot juli a.s. uit en dan wil ik niks meer van KPN weten. Als str**t behandeld, dan geef ik het ook op. 


Bart van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • April 19, 2020

Echt geen optie? Ook niet als ik je tegemoet kan komen op jouw abonnement? Ik begrijp dat het balen is hoe het gelopen is, ik wil echter graag wel tot een oplossing komen zonder problemen. Ik hoor graag van je, ga ik morgen weer contact zoeken met mijn collega. 


Echt geen optie? Ook niet als ik je tegemoet kan komen op jouw abonnement? Ik begrijp dat het balen is hoe het gelopen is, ik wil echter graag wel tot een oplossing komen zonder problemen. Ik hoor graag van je, ga ik morgen weer contact zoeken met mijn collega. 

Ik neem dan aan dat je bedoelt dat je mijn lopende abonnement eerder zou kunnen laten stoppen zodat ik eerder kan overstappen? Of bedoel je tegemoetkoming op de geannuleerde verlenging? Wat is het voorstel?


Bart van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • April 20, 2020

Ik kan je huidige abonnement niet eerder af laten lopen. Ik zou je alleen financieel tegemoet kunnen komen bij het het reeds geannuleerde abonnement inderdaad. :( Lijkt dus ook geen optie meer. 


Ik kan je huidige abonnement niet eerder af laten lopen. Ik zou je alleen financieel tegemoet kunnen komen bij het het reeds geannuleerde abonnement inderdaad. 😞 Lijkt dus ook geen optie meer. 

Dus toch maar zorgen dat ik de lang toegezegde formulieren krijg. Ik vul ze in en stuur ze terug. Klanttevredenheid is voor jullie geen prioriteit gebleken. Blijft jammer.


Bart van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • April 21, 2020

Ik ga het doorgeven. Ik wil graag met je tot een oplossing komen, maar het blijkt dat we lastig nader tot elkaar kunnen komen. Helaas. Hopelijk komend de formulieren snel.


Ik ga het doorgeven. Ik wil graag met je tot een oplossing komen, maar het blijkt dat we lastig nader tot elkaar kunnen komen. Helaas. Hopelijk komend de formulieren snel.

Ik heb de vriendelijke aanpak weken geprobeerd en kreeg de bal steeds teruggekaatst. Mijn reacties zijn dan denk ik niet zo vreemd. Jullie hebben het zelf tot het  punt laten komen dat ik niet meer met jullie verder wil. Mij een euro of twee korting geven op toch een verlenging abonnement van een  wist de ellende van de afgelopen maand niet uit. 


Bart van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • April 22, 2020

Ik vind het spijtig dat het zover heeft moeten komen. Ik begrijp dat we niet meer uit gaan komen. :( Ik hoor graag als je de formulieren ontvangen hebt. 


Ik vind het spijtig dat het zover heeft moeten komen. Ik begrijp dat we niet meer uit gaan komen. :( Ik hoor graag als je de formulieren ontvangen hebt. 

Ik heb nog niks ontvangen. Geen verrassing.


Bart van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • Antwoord
  • April 26, 2020

Ik gisteren wel. Alles is nu afgehandeld. 


Ik gisteren wel. Alles is nu afgehandeld. 

Bedankt voor je hulp Bart. Zie inderdaad dat alles is teruggezet naar voor de verlenging.. 

Gr Willeke


Bart van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • April 26, 2020

Graag gedaan. Mocht ik nog een keer kunnen helpen, dan hoor ik graag van je.Â