Skip to main content

Ik heb mijn abonnement verlengd en daarbij een nieuwe telefoon uitgekozen. Ik kom van Telfort maar die zijn overgenomen door KPN. Bij bestelling het juiste adres voor levering opgegeven en mijn paspoortnr voor de identificatie. De telefoon is door KPN op vage wijze afgeleverd op mijn oude adres (daar woon ik al tweeënhalf jaar niet meer) en ik wacht nu al tweeënhalve week op mijn telefoon. In de bevestiging staat het juiste adres alleen de levering is naar het verkeerde Hebadres gegaan. Komt nooit voor zegt mevrouw vandaag. Ik heb al drie keer gebeld (in totaal drie uur aan de lijn gezeten) en in corona tijd vraagt de mevrouw aan de telefoon vandaag of ik niet op het oude adres even kan gaan informeren of zij mijn telefoon hebben. Wel eens van Corona gehoord?? Ik moet een probleem van KPN en post nl oplossen....eind van het gesprek zegt mevrouw dat ik zelf niet het wil helpen oplossen en verbreekt na mijn reactie daarop de verbinding.... zooooooooo klaar met KPN. Kan niet opzeggen want zolang het onderzoek loopt kan ik mijn nummer niet meenemen en ze kon me niet vertellen hoe lang het onderzoek duurt. Wat nu?

  •  

Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid

Ik vermoed dat het mailadres alleen voor intern gebruik is en dat de medewerker dat had moeten doen. In ieder geval heb ik via dat mailadres contact met mijn collega's. Ze vragen nog een keer of je niet even langs het oude adres kan om het toestel op te halen of in ieder geval te vragen. Is dat een optie?


Ik vermoed dat het mailadres alleen voor intern gebruik is en dat de medewerker dat had moeten doen. In ieder geval heb ik via dat mailadres contact met mijn collega's. Ze vragen nog een keer of je niet even langs het oude adres kan om het toestel op te halen of in ieder geval te vragen. Is dat een optie?

Nee


Willeke houd haar poot stijf :joy:


Willeke houd haar poot stijf :joy:

Na weeeeeeken bellen en mailen ben ik klaar met KPN. Ik dien dit abonnement tot juli a.s. uit en dan wil ik niks meer van KPN weten. Als str**t behandeld, dan geef ik het ook op. 


Echt geen optie? Ook niet als ik je tegemoet kan komen op jouw abonnement? Ik begrijp dat het balen is hoe het gelopen is, ik wil echter graag wel tot een oplossing komen zonder problemen. Ik hoor graag van je, ga ik morgen weer contact zoeken met mijn collega. 


Echt geen optie? Ook niet als ik je tegemoet kan komen op jouw abonnement? Ik begrijp dat het balen is hoe het gelopen is, ik wil echter graag wel tot een oplossing komen zonder problemen. Ik hoor graag van je, ga ik morgen weer contact zoeken met mijn collega. 

Ik neem dan aan dat je bedoelt dat je mijn lopende abonnement eerder zou kunnen laten stoppen zodat ik eerder kan overstappen? Of bedoel je tegemoetkoming op de geannuleerde verlenging? Wat is het voorstel?


Ik kan je huidige abonnement niet eerder af laten lopen. Ik zou je alleen financieel tegemoet kunnen komen bij het het reeds geannuleerde abonnement inderdaad. 😞 Lijkt dus ook geen optie meer. 


Ik kan je huidige abonnement niet eerder af laten lopen. Ik zou je alleen financieel tegemoet kunnen komen bij het het reeds geannuleerde abonnement inderdaad. 😞 Lijkt dus ook geen optie meer. 

Dus toch maar zorgen dat ik de lang toegezegde formulieren krijg. Ik vul ze in en stuur ze terug. Klanttevredenheid is voor jullie geen prioriteit gebleken. Blijft jammer.


Ik ga het doorgeven. Ik wil graag met je tot een oplossing komen, maar het blijkt dat we lastig nader tot elkaar kunnen komen. Helaas. Hopelijk komend de formulieren snel.


Ik ga het doorgeven. Ik wil graag met je tot een oplossing komen, maar het blijkt dat we lastig nader tot elkaar kunnen komen. Helaas. Hopelijk komend de formulieren snel.

Ik heb de vriendelijke aanpak weken geprobeerd en kreeg de bal steeds teruggekaatst. Mijn reacties zijn dan denk ik niet zo vreemd. Jullie hebben het zelf tot het  punt laten komen dat ik niet meer met jullie verder wil. Mij een euro of twee korting geven op toch een verlenging abonnement van een  wist de ellende van de afgelopen maand niet uit. 


Ik vind het spijtig dat het zover heeft moeten komen. Ik begrijp dat we niet meer uit gaan komen. 😞 Ik hoor graag als je de formulieren ontvangen hebt. 


Ik vind het spijtig dat het zover heeft moeten komen. Ik begrijp dat we niet meer uit gaan komen. 😞 Ik hoor graag als je de formulieren ontvangen hebt. 

Ik heb nog niks ontvangen. Geen verrassing.


Ik gisteren wel. Alles is nu afgehandeld. 


Ik gisteren wel. Alles is nu afgehandeld. 

Bedankt voor je hulp Bart. Zie inderdaad dat alles is teruggezet naar voor de verlenging.. 

Gr Willeke


Graag gedaan. Mocht ik nog een keer kunnen helpen, dan hoor ik graag van je.Â