Skip to main content

Het is ontzettend klantonvriendelijk dat er nog steeds mensen zijn met een iPhone 11 met al maanden slecht/geen bereik, waar eindelijk een oplossing voor is geboden, waar van alles misgaat en die maanden over tijd is en de status bij velen onbekend.

Het hoofdtopic is gesloten en er staan tig losse berichten van alle gedupeerden. En volgens mij is KPN het overzicht ook volledig kwijt. Er wordt nagevraagd maar geen follow up. 

Kan er een nieuw topic worden aangemaakt voor al deze mensen? Of laat als gedupeerde anders hier een comment achter als je tot deze groep behoort.

Mij is op 24 oktober beloofd dat ik binnen 4 weken de iPhone 12 zou ontvangen. Tot op heden niks. Niemand weet wat de status is, hoe moeilijk kan het zijn?

Wel heb ik de eenmalige abonnementskosten compensatie ontvangen. Maar het probleem duurt voort. 

Anybody? Help! Verlos ons uit deze ellende! 🙏🏻


Tsja de productie is in China. Dat land heeft maanden in lockdown gezeten.  De levertijd van iPhones schijnt heel lang te zijn.


Tsja de productie is in China. Dat land heeft maanden in lockdown gezeten.  De levertijd van iPhones schijnt heel lang te zijn.

Dat is toch niet relevant?! Beloof het dan niet. Of bied een andere oplossing


Tsja de productie is in China. Dat land heeft maanden in lockdown gezeten.  De levertijd van iPhones schijnt heel lang te zijn.

Soms is geen reactie beter en dit is weer een voorbeeld.

De iPhone 12 is bij onder andere MediaMarkt, Bol.com, Coolblue, Amac, Apple, Mobiel.nl, Vodafone en Tele2 direct leverbaar. 


Alle zaken die op het forum worden gemeld, pakken we op @KarinF75. Het is dan zeker ook niet nodig om een nieuw topic aan te maken voor gedupeerden. Juist een algemeen topic maakt het onoverzichtelijk. Elke klant behandelen we in zijn eigen topic. 

Dit topic sluit ik hierbij dan ook.