Skip to main content

Geachte heer of mevrouw, halverwege mijn 1G maandbundel kocht ik een nieuwe 1G bundel. Nu verloopt de eerste bundel vandaag, terwijl deze niet is opgebruikt. De tweede bundel is door KPN al wel aangesproken. Je zou verwachten dat een nieuwe bundel klaar staat om te gebruiken, als de oude op is. Is dit ergens in te stellen? Nu voel ik me behoorlijk bekocht!

Hi Ronald, welkom op het forum. 

Ik kijk dit graag voor je na. Zou je je profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 

Ik hoor graag van je.


Dag Alex.

Bedankt voor je bericht. 

Mijn profiel is bijgewerkt. 

Groet Ronald 


Hier is al vaker op gereageerd en ik zou het ook wel fijn vinden als de “oude” bijgekocht bundels eerst worden “opgemaakt”, maar dit gebeurt dus niet. De nieuwe “standaard” bundel wordt eerst aangesproken, wat in de praktijk meestal betekent dat de nog resterende MB’s van de bijgekocht bundel op de vervaldatum zullen vervallen. Dit zal ongetwijfeld in de voorwaarden staan, daarom vind ik het vreemd, dat Alex je vraagt om je profiel aan te vullen. Hij zou dit toch ook moeten weten.


@Ronald Ton, helaas is dit niet in te stellen en hebben bepaalde bundels voorrang op de ander. Mijn advies zou zijn, schaf pas een nieuwe bundel aan op het moment dat je hem daadwerkelijk wil gaan gebruiken en nodig hebt (of net ervoor). Dan voel je je ook niet zo bekocht, en zit je ook niet met de houdbaarheidsdatum van de bundel en dergelijke!


Goedemorgen Susan,

Dit is het antwoord en de 'oplossing'? Ik neem aan dat er toch ook wel een seintje naar de programmeer afdeling gegaan is? Bekocht door- en nu helaas nog meer teleurgesteld in KPN.

Vriendelijke groet Ronald.