Skip to main content

Hoi,

 

Vorige week heb ik mijn telefoon abbonement omgezet naar KPN. Dit weekend zou hij over gaan en stopte inderdaad ook mijn oude simkaart ermee, maar sindsdien werkt de nieuwe helaas nog steeds niet. Activeren is wel allemaal gelukt, hij heeft ook signaal, maar ik kan er niet mee bellen of smsen helaas.

 

 

Hoi @Overstappen KPN . Wat jammer dat je nog geen gebruik kunt maken van de diensten.

Het klinkt misschien gek maar heb je het toestel ook al even helemaal opnieuw opgestart?

Mocht dat niet werken kun je dan je profiel aanvullen en hier een seintje geven als je dat gedaan hebt?


@Erwin_ Yes heb ik geprobeerd en dit werkte helaas niet. Heb mijn profiel aangevuld voor je


Ik adviseer je om even contact op te nemen met de oude provider, @Overstappen KPN. Ik zie dat wij je nummer per 4 mei over mogen nemen, je hebt normaliter een maand opzegtermijn bij je oude provider, maar dat kan dus niet als jouw oude provider het nummer al opgezegd heeft 😞


Hey @Overstappen KPN, heb je Marcia haar advies nog gelezen? Heb je al contact gehad met de oude provider om jouw mobiele nummer te behouden door deze vrij te geven aan KPN? We horen het graag als er nog vragen zijn.