Skip to main content

Hoi, 

 

Ik ben gisteren naar een KPN winkel gegaan, ik heb een nieuwe data simkaart abonnement aangesloten en ontvangen maar de simkaart is nog niet volledig actief, op mijn Iphone krijg ik (netwerk niet beschikbaar) en SIM not provisioned. Graag jullie help. 

 

Bedankt alvast. 

Ze hadden in de winkel de sim meteen kunnen activeren en was je internettend de winkel uitgelopen.

Waarom een datasim in een telefoon @Tarecco ???

Hebben we het wel over een datasim met een 097-nummer???

 


@N.N. Volgens hun is al geactiveerd,

 

ik heb hem voorlopig in mijn mobile om te checken wanneer online is, simkaart gaat daarna in een TP-LINK mobile wifi, 

 

klopt 097 maar ik kan de rest van het nummer nergens terug vinden en niks in mijnkpn app. 


 

Geef deze code in om het nummer terug te zien *#149# @Tarecco 

Staat het nummer ook niet op de creditcardachtige kaart waar de sim uitgedrukt moet worden, of staat daar alleen de pukcode op?

 


@N.N. *#149# werkt niet, 

 

nee er staat niks, alleen PUK code. Tegenwoordig is niet creditcardachtige kaart, die is kleiner geworden. 


*#149# werkt wel, je moet wel even op de bel-toets drukken zodat je het nummer belt @Tarecco 

dan krijg je een reactie terug van KPN/Telfort

 


@N.N. dat heb ik ook gedaan ik kreeg een foutmelding (onbekend foutmelding),

met mijn normale E-simkaart (ook KPN) krijg ik wel mijn nummer te zien. 


Jammer, dan kun je je 097-nummer bij KPN opvragen aan de hand van het simkaartnummer. @Tarecco 

Succes.

 


dank je


@N.N. Ik heb gisteren KPN opnieuw gebeld, en het blijkbaar iemand van KPN heeft mijn nieuwe data abo. geannuleerd ipv mijn prepaid simkaart bestelling. 🤔


@N.N. Ik heb gisteren KPN opnieuw gebeld, en het blijkbaar iemand van KPN heeft mijn nieuwe data abo. geannuleerd ipv mijn prepaid simkaart bestelling. 🤔

‘Dat was een beetje dom’ zou Maximá zeggen @Tarecco 

Is/wordt het alsnog opgelost?

 


@N.N. Yep, werd opgelost, hopelijk vandaag ontvang ik mijn nieuwe data simkaart, tenminste heb ik gisteren een e-mail met 097 nummer en een activatie nummer ontvangen, en die had ik eerder niet ontvangen. 

bedankt voor je tijd en meedenken. 


Hoi @Tarecco, welkom op onze community! Ik zie dat N.N. je al goed geholpen heeft! Bedankt voor je terugkoppeling!


Dank je @Thomas van KPN 

@N.N. 

ik heb nog een vraag:

Ik heb vandaag mijn data simkaart ontvangen, maar in mijnkpn app geeft aan dat de bundel van 1G is nog twee dagen geldig!! Hoe komt? 
 

bedankt alvast.


 


Ik heb oprecht geen idee @Tarecco , morgen even bellen met KPN


Hoe het precies zit met jouw abonnement zou ik je niet kunnen vertellen maar dit klinkt alsof je nieuwe maand morgen in gaat


@Thomas van KPN 

 

ja dat dacht ik ook, alleen beetje vreemd dat alleen voor twee dagen, ik ga straks KPN bellen dan heb ik meer informatie.


Reageer