Skip to main content

Ik wil mijn abonnement wijzigen en dat lukte op mijnkpn. Nu staat er een veel duurdere rekening mij te wachten dan ik had aangevinkt. Gaat dit over 2 maanden dan, want er staat betaling per maand vanaf 1 april. In de pagina's die ik zag bij het aanvinken van een ander abonnement zag ik een veel lager bedrag.

Nu kan ik niets wijzigen. Moet ik ook pas op maandag gaan bellen, of afwachten wat het wordt?

Welkom @Jos Verhoef!
Kan je iets meer uitleggen, wat staat er anders dan anders ?


Ik ging mijn abonnement wijzigen van een goedkoop, met 0 GB naar de kleinste met 2 GB internet en 150 belminuten. Dit zou per maand rond de 21 euro gaan kosten en dan met 5 euro korting KPN compleet op zo'n 16 euro per maand komen. Nu staat er op het overzicht het volgende:

 

Dus heel wat meer dan de 21 euro


Ik ging mijn abonnement wijzigen van een goedkoop, met 0 GB naar de kleinste met 2 GB internet en 150 belminuten. Dit zou per maand rond de 21 euro gaan kosten en dan met 5 euro korting KPN compleet op zo'n 16 euro per maand komen. Nu staat er op het overzicht het volgende:

 

Dus heel wat meer dan de 21 euro

Ik weet niet wat hier anders gaat, maar ik zou deze order maandag gelijk annuleren.
Via deze link zou het misschien beter gaan:
https://www.kpn.com/shop/mobiel/verlengen/login


SaltyBart, dank voor je tip. Ik ga maandag bellen, want ik kan het volgens mij niet online annuleren. Ik heb ook via je link een andere verlenging aangevinkt en kom nu op meer GB voor maar 17.50 euro. Dat was inderdaad de bedoeling.

Kan ik ook online de eerdere bestelling annuleren, of moet ik daarvoor morgen bellen denk je?


SaltyBart, dank voor je tip. Ik ga maandag bellen, want ik kan het volgens mij niet online annuleren. Ik heb ook via je link een andere verlenging aangevinkt en kom nu op meer GB voor maar 17.50 euro. Dat was inderdaad de bedoeling.

Kan ik ook online de eerdere bestelling annuleren, of moet ik daarvoor morgen bellen denk je?

Je moet hiervoor morgen even met 0800-0402 bellen.


Wanneer heb je deze wijziging gedaan?

 

Lijkt erop dat je een wijziging heb gedaan ipv een verlenging.

Maar morgen even bellen is het beste wat je kan doen.


Wanneer heb je deze wijziging gedaan?

 

Lijkt erop dat je een wijziging heb gedaan ipv een verlenging.

Maar morgen even bellen is het beste wat je kan doen.

Het beste is annuleren en dan verlengen, zoals ik al eerder vermelde.


SaltyBart, dank voor je tip. Ik ga maandag bellen, want ik kan het volgens mij niet online annuleren. Ik heb ook via je link een andere verlenging aangevinkt en kom nu op meer GB voor maar 17.50 euro. Dat was inderdaad de bedoeling.

Kan ik ook online de eerdere bestelling annuleren, of moet ik daarvoor morgen bellen denk je?

Kan je trouwens niet gewoon die verlening online doen via de link die ik je gegeven heb ?
Als dat mogelijk is, override het systeem je wijziging automatisch naar het nieuwe verlengde contract.


Vanmorgen gebeld, naar mijn idee is het allemaal gelukt. Even afwachten of het aangepast wordt, maar ik denk dat het goed komt.

Dank jullie


Laat maar horen als het toch niet goed is gegaan @Jos Verhoef 


Het is goed gegaan. Gebeld en geregeld. Prima