Ik heb dus afgelopen woensdag een nieuwe iphone 13 ontvangen in verband met de netwerk problemen met de iphone 11. Op advies moest de Iphone 13 ook eerst een update krijgen naar ios 18 zodat de gegevens goed overgezet zouden worden. Na de update werkt de iphone 13 helemaal niet meer, ik kan geen scherm unlocken of code intypen. De klantenservice zegt telefonisch dat ik naar de winkel moet gaan en een nieuwe krijg en de winkel zegt dat ik de klantenservice moet bellen omdat ze niks voor mij kunnen betekenen. Over ander halve week moet ik mijn oude iphone 11 terugsturen en zit ik nog met een iphone 13 die niet werkt en waar ik geen gegevens kan overzetten. Weet iemand hoe ik dit probleem kan oplossen want ik stuur mijn oude iphone 11 niet op voor dat ik een werkende iphone 13 heb.
​
Voor zover ik weet hebben ze in de KPN winkel geen telefoons op voorraad.Â
Hi ​
Het klinkt een beetje alsof er iets mis is gegaan bij het uitvoeren van die update, en ik hoop dat dit op te lossen is door stap 2 of stap 3 van  Je iPhone gaat niet (meer) aan: dit moet je doen uit te voeren of anders de handelingen op Als je iPhone niet kan worden ingeschakeld of is vastgelopen - Apple Support (NL) te volgen.
Laat je weten of je hem hiermee weer goed aan de praat krijgt? Zo nee, dan ga ik er verder voor je mee aan de slag!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.