Skip to main content

Hallo,

ben net overgestapt met mijn mobile van tele 2 naar KPN.

gezien ik ook internet heb met KPN zou ik een korting krijgen van 8€ per maand.

Dit zie ik nu niet terug op de factuur?

Ga nu 72€ betalen per maand?

 

Hoor graag 

gr Ad 

Hallo @Adhoek ,

Ik vermoed dat de korting niet 8 euro is, maar 5 euro of 7,50 euro. 

Want je hebt nu een KPN Hussel Abonnement afgesloten.. 
 

 

Je kunt in Mijn KPN (inloggen op jouw PC) de producten koppelen aan jouw KPN-ID. Bovenin klik je op producten en dan op product toevoegen. 

Maar dan ben je er nog niet. 

Voor het aanmelden van jouw producten voor de voordelen van KPN Hussel (of bij oudere abonnementen KPN Compleet) kun je gebruik maken van deze aanmeldpagina: https://www.kpn.com/hussel/aanmelden.htm

 


Hoi @Adhoek. Welkom bij KPN en op het KPN Forum! Ik zie dat Noordzee al een antwoord heeft gegeven op jouw vraag, waarvoor dank! Ben je hiermee geholpen? Als je wilt dat ik het verder voor jou uitzoek, laat dan even je gegevens achter op het KPN Forum profiel en een berichtje in dit topic. We horen graag van je!


Hoi @Adhoek. Welkom bij KPN en op het KPN Forum! Ik zie dat Noordzee al een antwoord heeft gegeven op jouw vraag, waarvoor dank! Ben je hiermee geholpen? Als je wilt dat ik het verder voor jou uitzoek, laat dan even je gegevens achter op het KPN Forum profiel en een berichtje in dit topic. We horen graag van je!

We hebben niets meer van je gehoord. Dus ik ga er vanuit dat jouw vraag is beantwoord. Als je onze hulp toch nog nodig hebt, dan horen we dat graag van je!


Reageer