Skip to main content

Best kpn, ik kan dus alleen een interessante aanbied krijgen als nieuwe klant? Als vaste klant krijg je de kortingen niet? 
gr joep 

 

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Nee logisch toch?

 

Die heb je al gehad.


Maar als je Abonnement afgelopen is. Dan zou je zeker de zelfde aanbieding moeten krijgen als een nieuwe klant. 
 


Maar als je Abonnement afgelopen is. Dan zou je zeker de zelfde aanbieding moeten krijgen als een nieuwe klant. 
 

Nee. Want je bent geen nieuwe klant. Iedereen steeds weer kortingen geven is nutteloos, want korting betaal je natuurlijk gewoon zelf.


Ik denk er toch anders over 👍


Ik denk er toch anders over 👍

U heeft liever een jaar abonnement wat 10 euro per maand duurder is met 6 maanden 20 euro korting? 🤔


Dat snap ik. Overstappen en na een langer periode terugkomen zal misschien u oplossing zijn. Helaas is elk jaar korting krijgen op dit moment geen optie bij KPN.

Neemt u meerdere diensten af, telefoon en mobiel krijgt u wel korting en andere voordelen.


Maar als je Abonnement afgelopen is. Dan zou je zeker de zelfde aanbieding moeten krijgen als een nieuwe klant. 
 

Hallo @5024 , je maakt een denkfout, je abo loopt niet af, maar wordt stilzwijgend voortgezet voor onbepaalde tijd met een opzegtermijn van 1 maand, zie de voorwaarden.

 

 


Het enige waar ik wel over twijfel is het volgende. Ik heb na een tijdje problemen als tijdelijke oplossing het opnemen pakket drie maanden gratis gekregen. Met die wijziging zat ik wel weer vast aan 12 maanden contract. Ik vond het prima, maar dit zou zo niet moeten gaan. Bij het afsluiten van een nieuw contract kunnen prijzen niet zomaar stijgen of dalen. Als je een flinke prijsstijging verwacht is het blijven vasthouden aan het doorlopend abbonement het beste.


Reageer