Skip to main content
Beantwoord

Nieuwe maand sms bericht KPN uitschakelen

  • February 28, 2020
  • 9 reacties
  • 1122 keer bekeken

Ik vind mijn melding via SMS, elke maand ook overbodig met de tekst: ( beste klant vandaag start uw nieuwe maand. Uw actuele bundelstand is beschikbaar op mijn kpn App. groet kpn) daar ik onbeperkt bellen en SMS heb. Ik vind dat heel vervelend en storend om 8 uur smorgens en heel overbodig. Kan ik die ene SMS niet uitzetten.?? . Andere SMS berichten van kpn wil ik wel blijven ontvangen. Graag uw antwoord

*Admin: reactie afgesplitst, eigen topic aangemaakt.

Beste antwoord door Vikash van KPN

Bedankt voor het achterlaten van jouw gegevens. Ik heb het zojuist voor jou uitgeschakeld. :slight_smile:

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

9 reacties

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Hoi @21hetty21. Welkom op het KPN Forum. Ik begrijp dat het erg vervelend is dat je op zondag ochtend een sms ontvangt. Ik zal voor jou uitzoeken of het mogelijk is om alleen deze sms uit te schakelen. Zou je jouw naam, postcode, huisnummer, 06-nummer en klantnummer willen achterlaten op het KPN Forum profiel? Dan zoek ik het verder voor je uit. Laat je een berichtje achter in dit topic wanneer je dit hebt gedaan?


  • Auteur
  • Topper
  • March 3, 2020

Oké ik heb mijn forum profile aangepast. 


Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Bedankt voor het achterlaten van jouw gegevens. Ik heb het zojuist voor jou uitgeschakeld. :slight_smile:


  • Auteur
  • Topper
  • March 3, 2020

Oké bedankt. Ik krijg toch wel de overige smsjes van kpn hé? Ik like als het gelukt is. Dus nog even geduld. Gr. V. Hetty


Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

De overige sms’jes vanuit KPN blijf je ontvangen. 


  • Auteur
  • Topper
  • March 3, 2020

De overige sms’jes vanuit KPN blijf je ontvangen. 

Hoe markeer ik dat als oplossing, hoe doe je dat? 


Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Als je onder het antwoord op ‘Beste antwoord’ klikt wordt dat als beste antwoord gemarkeerd. :slight_smile:


Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

@21hetty21 Ik ben even benieuwd of je (g)een sms hebt ontvangen een aantal dagen geleden.


Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

@21hetty21 Ik ben even benieuwd of je (g)een sms hebt ontvangen een aantal dagen geleden.

Ik heb niets meer van je gehoord, dus ik ga er vanuit dat je geen sms hebt ontvangen. Als je onze hulp nog eens nodig hebt, dan weet je ons te vinden.Â