Beste @ReneMRene de data die iedere maand wordt bijgeschreven is geldig tot de volgende factuurdatum, dus als je oude data overhoudt in een maand of niet gebruikt hebt vervalt het dus.
Je kunt dus geen data meenemen naar de volgende maand, zoals dat vroeger bij Telfort wel kon voor een paar maanden.
Dankje voor het antwoord maar ik bedoel het net anders.
Er zit 2 gig data op kaart, bedoeld voor een maand.
Vandaag is de nieuwe maand ingegaan, alleen dan is de data gelijk op. 2000 verbruikt staat er dan....…
Deel je dan niet toevallig MB's met iemand in je omgeving René? 2 GB verbruik is wel heel specifiek namelijk om maandelijks steeds op hetzelfde momenten verbruikt te worden namelijk.
Dag Remco,
Dankje voor je antwoord, ik heb het even nagekeken hopende dat het hier in zou zitten maar helaas. Het data kaartje maakt geen mb's automatisch over.
Op de 5e elke maand gaan de nieuwe bundels in, alleen is de 2 gig van het data kaartje dan al gelijk “op”.
Deze staat met een rode lijn op 2 gig verbruikt terwijl de bundel dan net ingaat. Gelukkig kunnen we mb's delen maar het is wel vreemd.
Beste @ReneMRene dan zul je op app-niveau uit moeten zoeken welke app die data zo snel verstookt en daar op anticiperen.
Beste @ReneMRene dan zul je op app-niveau uit moeten zoeken welke app die data zo snel verstookt en daar op anticiperen.
Geen app, de overgemaakte mb's gaan er op normaal tempo doorheen bij gebruik.
Het is zodra de nieuwe bundels ingaan is deze 2 gig gelijk weg.
Dan zou ik op het toestel in kwestie eens de instelling bekijken welke apps dan exact deze data gebruiken. Dat is niet iets wat ik op afstand kan bekijken. Als je het niet kan lokaliseren dan zou ij even contact zoeken met de klantenservice. Dat kan via een terugbelafspraak op een moment dat jou dat uitkomt.