Skip to main content
Beantwoord

Nieuwe mobiel bij bestaand abonnement

• July 1, 2020
  • 3 reacties
  • 920 keer bekeken

Ik ben tevreden met mijn abonnement maar mijn mobiel is aan vervanging toe.

Kan ik met mijn huidige abonnement een nieuwe combi maken zodat mijn mobiel weer in termijnen betaald wordt?

Wat zijn de mogelijkheden?

Admin: titel aangevuld i.v.m. volledigheid en topic verplaatst naar juiste categorie

Beste antwoord door Nick83

Nee, dat kan niet. U zult gewoon een nieuw abonnement af moeten sluiten. Of het toestel in 1 x betalen. In een KPN winkel. En alleen toestellen die op voorraad zijn. Of elders uiteraard. Mediamarkt, Coolblue, Belsimpel, enzovoort. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • Antwoord
  • July 1, 2020

Nee, dat kan niet. U zult gewoon een nieuw abonnement af moeten sluiten. Of het toestel in 1 x betalen. In een KPN winkel. En alleen toestellen die op voorraad zijn. Of elders uiteraard. Mediamarkt, Coolblue, Belsimpel, enzovoort. 

Jasper van KPN
Moderator

Hoi @Jondalar, zoals Nick al zegt kan dat niet. Hij geeft ook al alternatieve opties, je kunt het abonnement verlengen met een toestel of je kunt zelf een toestel los kopen. Weet je daarmee voldoende? :slight_smile:

• Auteur
  • Topper
  • July 4, 2020

Ik weet voldoende.

Ik vind het alleen jammer dat ik wel een ander abonnement bij mijn telefoon kan krijgen, maar geen andere telefoon bij mijn abonnement.