Skip to main content
Sticky

Nieuwe mobiele abonnementen: meer snelheid en meer data met SuperUnlimited+

• March 24, 2025
  • 130 reacties
  • 5700 keer bekeken
Nieuwe mobiele abonnementen: meer snelheid en meer data met SuperUnlimited+
Toon eerste bericht

130 reacties

• Topper
  • October 2, 2025

Wat een onzin eigenlijk.

Ik zou zeggen dat je dan wel per 18 januari kan verlengen en dat je nieuwe contract dan 24 maanden + de tijd tussen moment van verlenging en einde contract geldt.

Ik snap niet dat je als bestaande klant geen upgrade kan doen naar het beste abonnement en dat je dan, in mijn geval, meer dan 7 maanden moet wachten. In april ga ik naar de Verenigde Staten dus een ideaal moment om dan dit nieuwe abonnement in te laten gaan.

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Begrijpelijk dat een upgrade dan goed uit zou komen. Helaas is het niet mogelijk om het abonnement eerder te wijzigen. Pas op het moment dat je huidige contract afgelopen is kan een nieuwe ingaan.
Zie voor uitgebreide informatie ook de pagina die RBxx linkte:

Als je daarna nog vragen over verlengen hebt, maak dan gerust een eigen topic aan. Dan helpen we je daar verder! 🙂

• Slimmerik
  • October 3, 2025

Heerlijk groot feest

vandaag is de LAATSTE dag van mijn kpn mobiel abo. Bye bye veel te dure kpn.

rekening geblokkeerd voor kpn, nooit meer.

• Nieuwkomer
  • October 15, 2025

Weet iemand wat de snelheid van de oude abonnementsvormen is (hussel onbeperkt data 5g) zodat ik dit kan vergelijken met de nieuwe opties?

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

Goede vraag ​@Eex4! Bij eerdere abonnementen werden inderdaad geen snelheden genoemd, zoals dat bij deze SuperUnlimited abonnementen wel gebeurt.

Je kunt er wel informatie over terugvinden in de voorwaarden. De snelheid voor ieder abonnement is maximaal 500 Mbit/s, tenzij anders in het contract afgesproken. De snelheid die je ervaart kan verschillen, afhankelijk van verschillende factoren, zoals het toestel, de netwerkdekking en de netwerkbelasting. De maximaal haalbare up- en downloadsnelheid kan je terugvinden op de dekkingskaart, op www.kpn.com/netwerk.