Skip to main content

Sinds een paar weken een nieuwe telefoon ( Samsung S24 plus)met nieuw abonnement. (Super unlimited)

Downloadsnelheid zou tot 600 Mbps moeten kunnen.

Echter mag ik blij zijn als ik mobiel internet heb.

Bij mijn vorige telefoon en abonnement nooit problemen gehad. Ik gebruikte thuis niet eens de WiFi maar altijd mobiel internet. 

Nu kan dat niet meer.

Downloaden lukt vaak niet en dan als het lukt met max 160Mbps

Resetten van mobiele netwerk op telefoon heeft niet geholpen.

Bellen is geen probleem

 

Ik heb hetzelfde probleem met de S24 normaal nooit problemen gehad ik gebruikte ook nooit wifi,

heb al een Sim wissel gedaan in de winkel en alle instellingen zijn nagekeken en zelf een nieuwe s24 gekregen en okm daar is hetzelfde probleem mee dus het ligt niet aan de telefoon maar wel aan is mij een raadsel, Als je de vliegtuig stand aanzet en weer uit dan werkt het weer maar dat is geen oplossing

 


Ik heb ook een nieuwe simkaart gekregen, maar dat is het niet.

Een telefoon van €1100 !!!! euro zonder internet is niks waard volgens mij.

Buitenshuis kan ik er niks mee.

Ga nu een oud toestel weer gebruiken met tegenzin.…

Uiteraard is het probleem niet bekend bij KPN.

 


Klopt helemaal ik heb nog wel internet maar het valt regelmatig weg. Dit zal wel weer een aantal weken duren voordat Kpn met een bevestiging komt dat er idd problemen zijn. Telefoon van 800 euro en duurste abbonement maar je kunt er niks mee. 


Hier precies hetzelfde probleem. De opties die geboden worden hebben 0 resultaat. Opnieuw opstarten, vliegtuigstand aan en uit, zelfs fabrieksreset helpt niks.


Hier ook hetzelfde probleem. Problemen zijn bij mij begonnen toen KPN een netwerk wijziging heeft doorgevoerd. De 5g 2100mhz NR1 band is namelijk ingeschakeld. Mijn toestel gebruikt nu nog maar 4 banden in plaats van 5. Ik denk dat het wachten is op een update vanuit Samsung....


Ik ga het eens proberen op 4g ipv 5g misschien dat het helpt


Ik ga het eens proberen op 4g ipv 5g misschien dat het helpt

Ik ben benieuwd. Op 4g mis ik hier in de omgeving van Haarlem nog steeds band 32. Met *#0011# kan je zien met welke banden je bent verbonden. 


@Patrick8319 tot nu toe werkt 4g bij mij nog maar ik hoop toch dat het zsm opgelost wordt want ik betaal flink voor een abonnement van Kpn 5G en niet voor 4G. Anders wordt het terug gaan naar mijn oude en deze laten liggen tot het goed werkt allemaal


inmiddels heb ik KPN gebeld ze geven aan dat er inderdaad een probleem is met modellen van samsung met het KPN netwerk, er zijn al een heel aantal tickets aangemaakt, maar ze konden niet aangeven wanneer het opgelost is, ga er maar vanuit dat het nog weken gaat duren, kon over 2 weken terugbellen…

 

 


Hoi allen, 

Wat jammer om te lezen dat jullie deze problemen ervaren met mobiel internet op je toestel! Goed om te lezen dat jullie met bellen geen problemen ervaren, maar mobiel internet moet natuurlijk ook gewoon overal werken! Mijn advies zou zijn om telefonisch contact op te nemen met ons via 0800-0402. Mijn collega's nemen dan één en ander met je door, en maken, indien nodig, een ticket aan voor onze technische dienst. Vanuit daar zal er dan naar je klacht worden gekeken!


 


Hoi allen, 

Wat jammer om te lezen dat jullie deze problemen ervaren met mobiel internet op je toestel! Goed om te lezen dat jullie met bellen geen problemen ervaren, maar mobiel internet moet natuurlijk ook gewoon overal werken! Mijn advies zou zijn om telefonisch contact op te nemen met ons via 0800-0402. Mijn collega's nemen dan één en ander met je door, en maken, indien nodig, een ticket aan voor onze technische dienst. Vanuit daar zal er dan naar je klacht worden gekeken!

Hallo Erwin,

 

Als ik 0800-0402 bel moet ik optie 3 kiezen, namelijk problemen met internet.

Daarna wordt mijn verzocht de verbinding te verbreken en op de link te klikken die via de SMS verstuurd is.

Via de link mag ik het zelf ONLINE oplossen…

Dat wordt lastig als je mobile internet steeds wegvalt, of niet?

 

Mvg Jelle


@J.J. gewoon blijven hangen en niet ophangen dan wordt je doorverbonden. Je kunt online geen melding maken je moet het telefonisch doen


Hoi @J.J. , als je een tweede keer belt zal het VRS (Voice Response Systeem) dit herkennen en jou een vraag stellen (“belt u voor hetzelfde als eerder?”). Bevestig dit, dan word je doorgezet naar een medewerker.


JFYI, I have a similar problem

 


Ik belde weer over dit probleem naar kpn omdat ik al sinds Juli wacht op een oplossing. Ze weten ervan, maar krijgen het niet opgelost. Al die tijd al geen 5g. Mag hopen op een compensatie want ik betaal voor een mega snelle verbinding.


Reageer