Nieuwe Samsung S24 mobiel, internet valt constant weg
Ik heb sinds een paar weken een nieuwe galaxy s24. Mijn mobiel internet valt constant weg (bovenin staat dan dat ik wel gewoon vol bereik heb en 5g), tot flinke irritaties toe. Al tweemaal gebeld met jullie en langs de winkel geweest. Simkaart is omgezet naar een e-sim, alle instellingen zijn gereset en staan goed en nog valt hij constant weg. Vandaag opnieuw gebeld, tijdens het bellen (ruim 10 minuten) had ik toen helemaal geen internet. Nu moet ik wachten tot ik teruggebeld word dit kon een week duren kreeg ik te horen en dan word er gekeken of het aan mijn simkaart ligt. Gezien die ondertussen omgezet is jaar een e-sim lijkt het me duidelijk genoeg dat dat t probleem niet kan zijn.Â
Gezien dit probleem voor mega veel irritaties zorgt en het me ook belemmerd in mijn werk wil ik graag dat dit probleem zo snel mogelijk opgelost word en niet dat ik een week moet wachten op een antwoord dat ik al weet en daarna wederom weer kan bellen en/of wachten..
Bladzijde 2 / 3
Inmiddels 1,5u over op Odido @Jop Rutten
Ben benieuwd ik hoop voor jou dat het goed blijft gaan. Ik zit inmiddels weer een dag op 5g na de nieuwe update het gaat nog goed maar voor hoelang dat is de vraag
Ik vrees dat de laatste update niets gaat doen. Ik heb gisteravond de oktober update geïnstalleerd. Maar vanmorgen viel de verbinding - toen ik nog op het KPN netwerk zat - zoals altijd meermaals weg. Compensatie is trouwens nu de volgende uitdaging. Klantenservice heeft nu de zoveelste smoes verzonnen. Er zou een intern bericht van 6 sept rondgaan waarin staat dat onze toestellen een softwareprobleem hebben. Ofwel probleem ligt bij de klant en niet bij KPN= geen compensatie.Â
Inmiddels 1,5u over op Odido @Jop Rutten
Ben benieuwd ik hoop voor jou dat het goed blijft gaan. Ik zit inmiddels weer een dag op 5g na de nieuwe update het gaat nog goed maar voor hoelang dat is de vraag
Ik vrees dat de laatste update niets gaat doen. Ik heb gisteravond de oktober update geïnstalleerd. Maar vanmorgen viel de verbinding - toen ik nog op het KPN netwerk zat - zoals altijd meermaals weg. Compensatie is trouwens nu de volgende uitdaging. Klantenservice heeft nu de zoveelste smoes verzonnen. Er zou een intern bericht van 6 sept rondgaan waarin staat dat onze toestellen een softwareprobleem hebben. Ofwel probleem ligt bij de klant en niet bij KPN= geen compensatie.Â
Dat is lekker dan waarom hebben andere providers met s24 modellen dan geen probleem. Dan ligt het toch aan de kpnÂ
Inderdaad, is in mijn ogen ook lariekoek. Dan zou de klantenservice ineens meer weten, dan de technische dienst. Ook vertelde hij nog dat voor de iPhone klanten een compensatie vanaf mei gaat plaatsvinden. Dus dat is in ieder geval al meer dan "datum ticket tot datum oplossing". Hopelijk gaat dit voor ons ook gelden.
Â
@Marcia van KPNÂ is jou iets bekend van deze interne memo van 6 september wbt. S24 toestellen?
Â
Het blijft echt een apart verhaal. Dit is in iedergeval mijn laatste contract met kpn dat ik mijn leven afsluit. Waardeloze afhandeling en communicatie. Je bent de grootste en straal dat ook uit naar je klanten die ervoor zorgen dat je zo groot bent geworden door ze netjes te behandelen als er problemen zijn.
Inderdaad, is in mijn ogen ook lariekoek. Dan zou de klantenservice ineens meer weten, dan de technische dienst. Ook vertelde hij nog dat voor de iPhone klanten een compensatie vanaf mei gaat plaatsvinden. Dus dat is in ieder geval al meer dan "datum ticket tot datum oplossing". Hopelijk gaat dit voor ons ook gelden.
Â
@Marcia van KPNÂ is jou iets bekend van deze interne memo van 6 september wbt. S24 toestellen?
Niet alleen samsung ervaart dit probleem bij Xiaomi is dit ook kal het geval dit ligt dus wel degelijk bij knp heb hier al over gebelt. Kan maanden duren voor er iets gebeurt zegt de meneer aan de telefoon moet je maar langs de winkel. Lekker makkelijk als je 6 a 7 dagen in week werkt.
Â
Maar wel volle mep betalen maar geen oplossing hebben
Â
Zou fijn zijn als je dat wil doen! Ik heb mijn profiel nu aangevuld. Vast dank!
Niet alleen samsung ervaart dit probleem bij Xiaomi is dit ook kal het geval dit ligt dus wel degelijk bij knp heb hier al over gebelt. Kan maanden duren voor er iets gebeurt zegt de meneer aan de telefoon moet je maar langs de winkel. Lekker makkelijk als je 6 a 7 dagen in week werkt.
Â
Hallo @Djmoamre wat bedoel je met het dikgedrukte stukje? Hoezo kom je erbij dat dit aan KPN ligt? Ik zie trouwens dat er je ook een eigen topic hebt lopen voor jouw vraag, top! Daar zullen we zeker ook in reageren binnen een aantal dagen.Â
Â
@SWkzx yes dankjewel. Er wordt binnen 3 werkdagen contact met je opgenomen. Mocht het nou toch niet naar wens verlopen, laat je het dan weten?
@Marcia van KPN hoe zit het met de afhandeling van andere klanten dan.... ik heb ook 2x een klacht ingediend maar niks meer gehoord ze zouden me hierover ook terugbellen vanuit de Td. Het probleem met de s24 icm kpn is nog steeds niet opgelost. Fijn dat jullie het oppakken voor @SWkzx.Â
Bij jou staat er nog een klacht en/of ticket open, @Jop Rutten? In dat geval zou je het toch nog even af moeten wachten, ben ik bang. De tickets die voor SWkzx liepen, waren inmiddels allemaal gesloten. Zoals aangegeven gaan we op de community niet overal navraag op doen. Als jouw ticket nog loopt, dan zijn we er zeker nog mee bezig! Laat het wel weten als er iets gesloten wordt zonder voldoende uitleg of als er iets anders gebeurt, wat volgens jou niet klopt (afgezien van dat dit allemaal veel te lang duurt, daar kan ik niets aan veranderen).
Bij jou staat er nog een klacht en/of ticket open, @Jop Rutten? In dat geval zou je het toch nog even af moeten wachten, ben ik bang. De tickets die voor SWkzx liepen, waren inmiddels allemaal gesloten. Zoals aangegeven gaan we op de community niet overal navraag op doen. Als jouw ticket nog loopt, dan zijn we er zeker nog mee bezig! Laat het wel weten als er iets gesloten wordt zonder voldoende uitleg of als er iets anders gebeurt, wat volgens jou niet klopt (afgezien van dat dit allemaal veel te lang duurt, daar kan ik niets aan veranderen).
Ik heb geen idee of mijn ticket/klacht nog openstaat!! Dat is ook juist mijn vraag. Ik ga dezer dagen wel weer een keer bellen.Â
Â
Dit onderschrijf ik. Met mijn Xiaomi Redmi Note 13 Pro Plus 5G ervaar ik ook al deze problemen. Lijkt aan de normale APN icm CGNAT te liggen icm de nieuwe 5g frequenties, als ik over schakel naar de advanced internet APN is het issue er niet.
Het wordt de laatste weken steeds erger.Â
Op de Xiaomi Redmi Note 12 Pro Plus 5G is het issue er overigens niet.Â
Hoi allemaal,
Ik heb hetzelfde probleem: de S24 geeft volle 5G-balken aan, maar er is geen internet totdat de vliegtuigmodus uit/aan wordt gezet.
Na het lezen van dit onderwerp en het iPhone-onderwerp lijkt er blijkbaar geen oplossing van KPN te worden verwacht, toch?
Nou, ik zal in ieder geval een ticket aanmaken om het probleem zichtbaarder te maken.
Â
Het zal een zaak van de hele lange adem worden @Kombinator …. De laatste gesprekken die ik gehad heb, wezen enkel op ontkenning en uiteindelijk dat stabiele 4G ontvangst voldoende is, om aan de leveringsplicht te voldoen.. Dus ik hoop voor je, maar vrees tegelijkertijd.
Hoi allemaal,
Ik heb hetzelfde probleem: de S24 geeft volle 5G-balken aan, maar er is geen internet totdat de vliegtuigmodus uit/aan wordt gezet.
Na het lezen van dit onderwerp en het iPhone-onderwerp lijkt er blijkbaar geen oplossing van KPN te worden verwacht, toch?
Nou, ik zal in ieder geval een ticket aanmaken om het probleem zichtbaarder te maken.
Â
Ik ben nu naar 5 maanden teruggemaild door kpn ze gaan nu mijn toestel analyseren ik heb er een printscreen van bij gedaan met een speedtest die geen verbinding aangeeft maar wel 5g bovenin staat. Dus ben benieuwd. Ik verwacht er eigenlijk helemaal niks van en dat ik nog een 1.5 jaar moet volhouden en dan ben ik heeeeeeeeeeeel snel weg bij KPNÂ
Het zal een zaak van de hele lange adem worden @Kombinator …. De laatste gesprekken die ik gehad heb, wezen enkel op ontkenning en uiteindelijk dat stabiele 4G ontvangst voldoende is, om aan de leveringsplicht te voldoen.. Dus ik hoop voor je, maar vrees tegelijkertijd.
Zelfs 4g valt uit dat heb ik meermaals gehad
@Jop Rutten, moet je je toestel insturen? Of gaan ze op afstand analyseren? Houd me op de hoogte, want ook al ben ik bij KPN weg, ik blijf benieuwd naar een uitkomst van dit debacle!
@Jop Rutten, moet je je toestel insturen? Of gaan ze op afstand analyseren? Houd me op de hoogte, want ook al ben ik bij KPN weg, ik blijf benieuwd naar een uitkomst van dit debacle!
Op afstand analyseren ze die , ik moest alles doorgeven en ook wanneer die uitvalt
Okay, dat hebben ze bij mij ook gedaan. Maar de uitslag heb ik nooit gehad adhv. mijn doorgegeven tijdstippen. Wel dat ze zo gauw zelf geen bijzonderheden in die 24 uurs log hadden ontdekt.Â
Dus wederom: ik hoop voor je, maar vrees tegelijkertijd. :-(
Okay, dat hebben ze bij mij ook gedaan. Maar de uitslag heb ik nooit gehad adhv. mijn doorgegeven tijdstippen. Wel dat ze zo gauw zelf geen bijzonderheden in die 24 uurs log hadden ontdekt.Â
Dus wederom: ik hoop voor je, maar vrees tegelijkertijd. :-(
Daar ga ik ook vanuit wel toevallig ben ik je net terug aan beantwoorden valt de verbinding weg.Â
Deze heb ik meegstuurd daar moeten ze toch wat in vinden neem ik aan
En toevallig heet de persoon die mij een mail stuurde b. ***. Dat is toevallig zo voel ik mij ook als met kpn bezig ben
Â
Admin: naam collega verwijderd i.v.m. privacy
Ja ik herken het gevoel. Gewoon bizar hoe KPN met klanten omgaat. Ik zie ook steeds meer hele andere merken dan Apple en Samsung zich hier melden. Het probleem wordt maar groter en groter, vrees ik. :/
Â
Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy
Ik wil ook even aansluiten in dit topic omdat ik de zelfde uitval ervaar. En omdat ik in de buitendienst werk is dat bijzonder lastig. Zeker als een lopende data sessie wordt onderbroken.
Mijn toestel is via kpn.com aangeschaft en betreft een S24+
Wel 5G symbool maar geen data. VoLTE werkt gelukkig dan nog wel in die status.
En ik kan de uitval ook niet reproduceren door een bepaalde handeling te doen. Uitval gebeurt random. Of ik op tiktok of teams zit, nu.nl aan het lezen ben, in Amsterdam, Amersfoort of Zwolle ben, maakt allemaal niks uit.Â
Â
Binnenkort gaat AvroTros Radar aandacht besteden aan deze problematiek.Â
Heb je vragen over diensten, producten of wil je weten hoe je modeminstellingen verandert? Vind het antwoord op de meest gestelde vragen in onze Kennisbank
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.