Skip to main content
Hallo, Ik zou ook een nieuwe simkaart ontvangen, vorige week dinsdag. Tot op heden geen nieuwe simkaart. Moet ik nu een nieuwe aanvragen? Groetjes, Sylwia



*Admin: reactie afgesplitst, eigen topic aangemaakt.



Goedemiddag @Sylwia Anna, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!



Het is natuurlijk niet de bedoeling dat je zo lang op je nieuwe simkaart moet wachten! Ik kijk graag voor je wat er aan de hand is, en of hij het nog aan komt of niet.



Kan je aangeven waarom je een nieuwe simkaart zou ontvangen? Omdat de huidige niet meer past, verloren is gegaan of kapot is gegaan? Of omdat je hebt verlengd? En gaat het dan om een mobiel abonnement of om prepaid?



Om het een en ander na te kijken heb ik wat gegevens nodig. Zou je jouw Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer (bij abonnement) en 06-nummer (bij persoonlijke opmerkingen)? Geef even een seintje als dat gelukt is, dan help ik je verder.
Ik heb mijn gegevens aangevuld. Mijn zoon heeft een prepaid kaart van KPN, deze wil ik omzetten in een sim only abonnement. Wat mijn betreft heb ik geen nieuwe simkaart nodig. De huidige is vrij nieuw, maar bij het omzetten van prepaid naar abonnement was het niet mogelijk om aan te geven dat ik geen nieuwe simkaart nodig heb. Het gaat om bestelling: *. Vandaag nieuwe bericht ontvangen met bestelnr *

gr Sylwia



*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy.
@Sylwia Anna, het was even uitvogelen want er stonden twee orders. Een daarvan is geannuleerd, de ander gaat wel door maar is pas gisteren erin gezet (waarschijnlijk omdat de vorige order vastliep). Dat betekent dat ook pas gisteren de simkaart is opgestuurd. Je kan inderdaad niet aangeven dat je die niet hoeft, dus hij komt wel. Ik gok dat hij morgen aankomt! Je kan hem dan in gebruik nemen.



Mocht je hem na morgen nog niet ontvangen hebben dan hoor ik het graag!
@Sylwia Anna, ik heb geen reactie meer gehad. Heb je de simkaart inmiddels ontvangen? 🙂
hallo, ja ik heb hem ontvangen 🙂 bedankt

Reageer