Skip to main content

Hoi Kpn mijn moeder heeft een Telfort abonnement voor haar gsm en haar scherm is kapot ik heb een andere telefoon voor haar gekocht maar daar moet een andere Sim in dus die wil ik graag aanvragen maar aangezien haar scherm niet werkt kan ze ook de code niet zien die zij in moet voeren zodra ik een product bij wil voegen op haar kpn id die ik inmiddels aangemaakt heb is het niet mogelijk dat jullie haar als controle even op bellen want ze kan wel opnemen want ze heeft zo’n klaptelefoon dan kunnen jullie een nieuwe Sim sturen want ze kan momenteel alleen mij bellen door 2 x achter mekaar op het groene horentje te drukken maar voor de rest kan ze niks met haar telefoon en dat is nu zeker met de coronacrisis niet fijn

 

Hoi @Willem1988. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat jouw moeder op dit moment geen gebruik kan maken van haar mobiele abonnement. Zou je naam contractant, postcode, huisnummer, klantnummer, mobiel nummer en laatste 3 cijfers van het rekeningnummer dat bij ons bekend is achter willen laten op het KPN forum profiel? Het mobiele nummer en laatste 3 cijfers van het rekeningnummer mag je achterlaten in het 'Persoonlijke opmerkingen’ veld. Laat je een berichtje achter in dit topic wanneer je dit hebt gedaan? Dan zoeken wij voor jou uit of we een vervangende simkaart kunnen toesturen. 


Beste Vikash,

ik heb gedaan wat je gevraagd hebt


Ha @Willem1988, bedankt! Wat je het beste kunt doen is haar simkaart tijdelijk in een ander toestel plaatsen. Je kunt 'm ook proberen bij te knippen. Je vindt op internet meerdere sites met uitleg hoe dat in z'n werk gaat. Mocht het helemaal niet lukken dan zal zij even met haar identiteitsbewijs bij één van de 16 nog geopende KPN winkels langs moeten gaan. Daar kan ze gratis eentje ophalen. 

 

Edit: ik kan er toch ook eentje voor je bestellen. Bij dezen in orde gemaakt.


Hoi Marcia dat snap ik maar jullie kunnen haar toch ook opbellen dan weet je ook dat het goed is want mijn moeder is slecht ter been en ik wil graag met haar meerijden naar een shop van jullie maar met deze corona maatregelen ga ik niet met haar in de auto zitten wij de kinderen komen ook al een maand niet bij haar 


Foutje van mijn kant! Een simkaart aanvragen mag ik ook gewoon doen. Bij dezen in orde gemaakt voor jullie. Ze ontvangt hem binnen twee werkdagen! Hopelijk kan ze dan snel gebruik maken van de nieuwe telefoon. Ik pas mijn vorige bericht nog even aan, excuses voor de verwarring!


Hartstikke bedankt Marcia daar is mijn moeder erg blij mee!!Top!!