Skip to main content

Ik zit in de filipijnen waar mijn kpn simkaart onder andere in gejat na een inbraak. Ik wil een nieuwe aanvragen maar chatbot snapt me niet. 

Je kan ook bellen met +31 61200 1200 als ik mij niet vergis. Dan sturen ze je een nieuwe SIM-kaart op naar je huis. Iemand bij jouw thuis zal deze dan naar jou buitenlandse adres moeten opsturen.


Helaas kan ik niet bellen vanuit hier omdat ik dus alleen een internet simkaart heb. En dus geen nederlandse simkaart meer heb. 

Je kan ook bellen met +31 61200 1200 als ik mij niet vergis. Dan sturen ze je een nieuwe SIM-kaart op naar je huis. Iemand bij jouw thuis zal deze dan naar jou buitenlandse adres moeten opsturen.

 


Is er niemand in je buurt waar je een beroep op kan doen om even te bellen?
Hotel? Receptie? Bedrijf? Collega? Telefooncel? Consulaat? Bibliotheek? Gemeentehuis? Dorpshuis?

Via het forum kan het ook, maar dan heb je kans dat je een poosje moet wachten.


Is er niemand in je buurt waar je een beroep op kan doen om even te bellen?
Hotel? Receptie? Bedrijf? Collega? Telefooncel? Consulaat? Bibliotheek? Gemeentehuis? Dorpshuis?

Via het forum kan het ook, maar dan heb je kans dat je een poosje moet wachten.

Ik zal het thuisfront eens vragen. En anders hoop ik dat ze binnen een paar dagen mij contacten. Dank voor je reacties!


Welkom op de community @Ilona95, wat vervelend dat jouw kaart is gestolen! Als we een nieuwe simkaart opsturen gaat het naar het adres dat bij het abonnement bekend is, in Nederland dus. Het thuisfront zal er op die manier sowieso bij betrokken worden dus. Is het via die weg inmiddels gelukt?