Skip to main content

Ik heb vandaag mijn nieuwe sim kaart gekregen wilde hem alvast activeren op mijn oude telefoon zodat ik contacten over kon zetten maar hij lijkt nog niet geactiveerd en weet mijn nummer ook niet omdat ik mijn oude nummer nog gebruik op mijn nieuwe telefoon.

Kan dus niet inloggen op mijn kpn om hem zelf te activeren? Nieuwe simkaart telefoon nummer kan ik nergens vinden…

(Oude telefoon nummer word na dat abonnement afgelopen is niet meer gebruikt)

Hoop dat jullie mij kunnen helpen.

Mvg

Nick de Ruiter.

 

Hoi @Nickderuiter05 

Welkom op het forum van KPN.

Je hebt vandaag (zaterdag) een nieuwe fysieke simkaart mogen ontvangen via de post, die je als eerste moet activeren voordat je hem kunt gebruiken in je smartphone.

Dat activeren doe je dus niet via jouw smartphone, maar via de volgende pagina: Nieuwe Simkaart Activeren

Klik op de link, en je komt op de pagina waar je jouw nieuwe simkaart kunt activeren.
Daarna kun je hem in jouw smartphone stoppen.

Laat even weten, of dit alles is gelukt!


Hey @Michel.uit.Arnhem ik heb geprobeerd wat u stuurde kreeg een fout melding “geen bestelling met dit simkaart nummer” Terwijl dit wel het nummer is wat op het kaartje staat snap er niks meer van haha… 


Hallo @Nickderuiter05 ,

Ik adviseer je om een bezoekje te brengen aan een KPN-winkel. Dan helpen ze je daar met de activatie. Indien nodig hebben ze daar ook een vervangend simkaartje op voorraad liggen. 


Hoi @Nickderuiter05 

Ik sluit mij aan bij het advies van mede forumlid @Noordzee , om even langs een KPN Winkel bij jouw in de buurt gaan.

De meeste KPN Winkels zijn ook op de zondagmiddag open, maar dat kun je terug vinden bij de openingstijden van het filiaal van je keuze, via de link die ik hierboven heb bijgevoegd.
Zodat je vandaag nog bellend de winkel uit loopt!


 

De meeste KPN Winkels zijn ook op de zondagmiddag open, maar dat kun je terug vinden bij de openingstijden van het filiaal van je keuze, via de link die ik hierboven heb bijgevoegd.
Zodat je vandaag nog bellend de winkel uit loopt!

Dat is niet helemaal waar. 

Op de meeste zondagen zijn alleen een aantal (grotere) KPN XL-winkels open.

Maar @Nickderuiter05, je kunt het inderdaad op de website https://www.kpn.com/w3/vind-een-winkel/ terugvinden. En anders ga je gewoon morgen naar de KPN-winkel toe. 


 

De meeste KPN Winkels zijn ook op de zondagmiddag open, maar dat kun je terug vinden bij de openingstijden van het filiaal van je keuze, via de link die ik hierboven heb bijgevoegd.
Zodat je vandaag nog bellend de winkel uit loopt!

Dat is niet helemaal waar. 

Op de meeste zondagen zijn alleen een aantal (grotere) KPN XL-winkels open.

Maar @Nickderuiter05, je kunt het inderdaad op de website https://www.kpn.com/w3/vind-een-winkel/ terugvinden. En anders ga je gewoon morgen naar de KPN-winkel toe. 

 

Hoi @Noordzee 

Ik moet je helaas corrigeren, want juist de meeste KPN XL Winkels zijn op zondag gesloten, de KPN winkels in de winkelstraten (van de grote steden) zijn gewoon open op de zondagmiddag.
Zo zijn alle gewone KPN Winkels in mijn woonplaats Arnhem maar ook in Nijmegen gewoon op de zondagmiddag geopend, behalve de KPN XL Winkel in Arnhem.

Dit geldt vooral voor de KPN Winkels in de grote steden van Nederland, in de kleinere steden zijn de KPN Winkels op de zondag vaak gesloten.

Dus vandaar dat ik @Nickderuiter05 ook verwijs naar de link, om te zien of er in zijn omgeving een KPN winkel geopend is vandaag.


@Michel.uit.Arnhem 

 

Jij stelt "De meeste KPN Winkels zijn ook op de zondagmiddag open, "

Ik weet uit ervaring dat dit niet zo is. 

Ik heb net tien winkels in de provincies Friesland, Groningen, Drenthe en Overijssel gecheckt. 

Slechts eentje is er open. 

(Ik ga maar niet alle KPN-winkels in Nederland af.)  

 

Maar daarmee weerspreek ik wel jouw stelling. 

 

Verder niet zo belangrijk. Het gaat er uiteindelijk om of de winkel bij hem in de buurt open is. (En dan moet hij ook maar net vanmiddag nog daar naartoe willen.)  


Volgens onderstaande link zijn de meeste winkels vandaag dicht:

https://www.kpn.com/w3/vind-een-winkel/


@Michel.uit.Arnhem

 

Jij stelt "De meeste KPN Winkels zijn ook op de zondagmiddag open, "

Ik weet uit ervaring dat dit niet zo is. 

Ik heb net tien winkels in de provincies Friesland, Groningen, Drenthe en Overijssel gecheckt. 

Slechts eentje is er open. 

(Ik ga maar niet alle KPN-winkels in Nederland af.)  

 

Maar daarmee weerspreek ik wel jouw stelling. 

 

Verder niet zo belangrijk. Het gaat er uiteindelijk om of de winkel bij hem in de buurt open is. (En dan moet hij ook maar net vanmiddag nog daar naartoe willen.)  

Hoi @Noordzee 

Om nu geen discussie op gang te gaan zetten, of een KPN winkel wel of niet op zondag open is, is het veel belangrijk dat de vragensteller van deze topic geholpen wordt.
Via de toegevoegde link, kan @Nickderuiter05 dan zelf inzien of de KPN Winkel in zijn woonplaats of in de buurt open is.

Daarnaast zijn de volgende winkels gewoon open op de zondagmiddag: 

  • LeeuwardenWirdumerdijk 27
  • Groningen Stad - Herestraat 40 a
  • Zwolle - Diezerstraat 29
  • Enschede - Klanderij 96

De overige filialen in Friesland, Groningen en Overijssel zijn inderdaad gesloten op zondag.

Maar ik schreef ook duidelijk, dat alleen in de grote steden en provincie hoofdsteden de KPN Winkels op zondag gewoon open zijn, de overige filialen zijn op zondag dicht.


@Michel.uit.Arnhem

 

Jij stelt "De meeste KPN Winkels zijn ook op de zondagmiddag open, "

Ik weet uit ervaring dat dit niet zo is. 

Ik heb net tien winkels in de provincies Friesland, Groningen, Drenthe en Overijssel gecheckt. 

Slechts eentje is er open. 

(Ik ga maar niet alle KPN-winkels in Nederland af.)  

 

Maar daarmee weerspreek ik wel jouw stelling. 

 

Verder niet zo belangrijk. Het gaat er uiteindelijk om of de winkel bij hem in de buurt open is. (En dan moet hij ook maar net vanmiddag nog daar naartoe willen.)  

Hoi @Noordzee 

Om nu geen discussie op gang te gaan zetten, of een KPN winkel wel of niet op zondag open is, is het veel belangrijk dat de vragensteller van deze topic geholpen wordt.

 

@Michel.uit.Arnhem

De vragensteller had zijn antwoord al gekregen in deze reactie: 

Hallo @Nickderuiter05 ,

Ik adviseer je om een bezoekje te brengen aan een KPN-winkel. Dan helpen ze je daar met de activatie. Indien nodig hebben ze daar ook een vervangend simkaartje op voorraad liggen. 

 

Het is niet nodig om mijn antwoord daarna nog aan te vullen. De mensen weten over het algemeen heus wel waar ze hun dichtsbijzijnde KPN-winkel kunnen vinden. 

Alle reacties na dit antwoord zijn eigenlijk overbodig. 

Jij bent trouwens degene die een (overbodige) discussie in gang zet. 

 

 

@Michel.uit.Arnhem

Hoi ​​​​​

 

Maar ik schreef ook duidelijk, dat alleen in de grote steden en provincie hoofdsteden de KPN Winkels op zondag gewoon open zijn, de overige filialen zijn op zondag dicht.

Nee, ik reageerde op deze reactie van jou: 

Hoi @Nickderuiter05 

Ik sluit mij aan bij het advies van mede forumlid @Noordzee , om even langs een KPN Winkel bij jouw in de buurt gaan.

De meeste KPN Winkels zijn ook op de zondagmiddag open, maar dat kun je terug vinden bij de openingstijden van het filiaal van je keuze, via de link die ik hierboven heb bijgevoegd.
Zodat je vandaag nog bellend de winkel uit loopt!

 

 

Daarin schrijf jij dat de meeste KPN Winkels op zondagmiddag open zijn.

Dat is niet waar en dat heb je daarna zelf ook wel onderkend.

 

Tip 1 :

Als iemand een goede reactie geeft naar een vragensteller, dan hoef je niet te proberen om daar nog eens overheen te gaan.

Tip 2 : 

Als je met iemand in discussie gaat, moet je wel kunnen erkennen als je er naast zat. 

Tip 3 : 

Ik zie jou vaker uitgebreid reageren als iemand anders al een goed antwoord heeft gegeven. Denk in de toekomst eerst eens na of dat wel nodig is.  


Dan breek ik nu even in om voor te stellen dat we het nu weer on topic houden. Noem het Tip 4. 😉 Bedankt voor de inzet en hulp richting de TS beiden! 💚