Skip to main content

Ik probeer een nieuwe KPN simkaart (de oude is ook van KPN) te bestellen met nummerbehoud en vul t formulier in.

Bij opgeven van het nummer dat ik heb gekregen van de helpdesk 08000402 is de melding dat het systeem het nummer niet herkend! 

Als ik het nummer invoer dat achterop de simkaart staat dan wordt t WEL geaccepteerd.

Echter......het formulier kan ik niet versturen. Reden: wegens een technisch probleem.

Er wordt geadviseerd om t later nog s te proberen. Bij de 2e poging krijg ik dezelfde melding.

Deze situatie moet door iemand van KPN gecorrigeerd worden.

Binnenkort bezoek ik een telefoonwinkel van de KPN. Ik hoop dat er daar iemand is die mij verder kan helpen.

Is er iemand met een soortgelijke ervaring ? 

 

Hoi @Speed gonzalez, wat gek dat het niet lukte. Ondertussen zijn we al enkele dagen verder. Is het gelukt om via de winkel of een andere weg een vervangende simkaart te krijgen? 


Ik heb via 08000402 tweemaal getracht om het technisch probleem te doen oplossen. Niet gelukt.

Dan kan ik nog maar 1 ding doen en dat is de telefoonwinkel.


Ben je ondertussen al bij de winkel geweest? Is het gelukt?


Nog niet. Ik acht de kansen niet groot dat de mensen vd winkel mij wel kunnen helpen.

Ik zal hier berichten wat mijn bevindingen zullen zijn. 


Zojuist een winkel bezocht.

De medewerker was resoluut. Bij een prepaid simkaart is t ONMOGELIJK om nummerbehoud aan te vragen. Ik houd aan en laat zien waarom t WEL MOGELIJK moet zijn. Gelukkig is er een collega die aangeeft dat t WEL DEGELIJK kan. Daarna volgen 15 spannende minuten....de medewerker loopt van de ene desk naar de andere.....en uiteindelijk lukt t hem. Pas na meerdere tips die zijn collega hem geeft.…