Skip to main content

Mijne h/d 

heb nu twee keer een simkaart gehaald ze doen het gewoon niet

 

Admin: eigen topic voor je gemaakt

 

Hoi @123Roos321, welkom op het forum!  Vervelend dat je simkaart het niet doet. Ik heb alleen wel meer informatie nodig voor ik je kan helpen. 

Gaat het om een helemaal nieuw abonnement (of prepaid) met bijbehorende simkaart? Of een vervangende simkaart? Of wellicht de simkaart die je al had die het ineens niet meer doet?

Wat bedoel je precies met doet het niet? Heb je helemaal geen service, of alleen geen data of alleen geen bellen? 

Probeer sowieso een herstart van je telefoon, vaak helpt dat. Vul verder ook je forumprofiel in, dan kunnen we dit nakijken.

Mijne h/d 

heb nu twee keer een simkaart gehaald ze doen het gewoon niet

 

Ze doen helemaal niks geen verbinding en telefoon herkent hem niet


Is vervangende simkaart


Beste @Bauke0001, welkom! Wat jammer om te lezen dat je hier tegenaan loopt! Begrijp ik goed dat jij de simkaart hebt geactiveerd, maar dat deze het niet doet? En dat dit al de tweede keer is? Werkt de simkaart wel in een andere telefoon? Kan je dit eens testen? Wil je daarnaast in jouw forumprofiel het 06-nummer en simkaartnummer onder persoonlijke opmerkingen zetten? Dan kijk ik met je mee.


Ik zie dat je niet meer gereageerd hebt: hopelijk is het inmiddels opgelost. Als ik nog iets voor je kan doen, dan weet je me te vinden!