Skip to main content
Help ik kan ook niet bellen. Ontving een sms

gisterem dat vandaag het mobiele telefoon nummer zou worden overgezet. Simkaart erin, maar er gebeurt niets. Activeren lukt niet via website, kent t simkaart nummer niet. Hebtrouwens ookgene activatiecode ontvangen.



Admin: bericht samengevoegd met lopende topic

Help ontving een sms van Kpn dat mijn mobiele nummer vandaag zou worden overgezet. Maar de nieuwe Sim kaart doet niets. Heb geem activatiecode code gehad, begreep dat het een kwestie was van simkaart erin en bellen maar.



Wat een spijt dat ik ben overgestapt naar Kpn. Wst een ellende dit.



Wanneer kan ik bellen en gebeld worden??
Goedemorgen Margo, welkom op het Forum en goed dat je jouw vraag hier stelt!



Op het moment dat je simkaart het nog niet doet, kan het zijn dat deze nog niet geactiveerd is. Dit is afhankelijk van de manier van bestellen en ontvangen. Het activeren van je simkaart kan heel snel en makkelijk online.



Daarnaast dien je de nieuwe simkaart wel aan te melden bij het KPN netwerk. Controleer in jouw toestel even via onze toestelhulp wat er ingesteld staat (kopje internet > handmatig instellen).



Alleen als het gaat om prepaid is een telefoontje of sms'je genoeg om hem te activeren!



Mocht dit niet gelukt zijn, loop dan even langs een KPN winkel in de buurt, of noteer jouw naam, postcode + huisnummer, klantnummer(s) in het Forum profiel. Bij persoonlijke opmerkingen kan je jouw 06-nummer en simkaartnummer kwijt! Deze gegevens zijn alleen inzichtelijk voor jou en KPN moderators, en op die manier met die gegevens kan ik je verder helpen 😉
@Margooooooo, ik heb helaas geen reactie meer gezien. Kan je aangeven of het inmiddels gelukt is je simkaart in gebruik te nemen? Zo niet, dan hoor ik het graag!

Reageer