Skip to main content

Sinds vandaag zou mijn simkaart overgaan van telfort naar kpn, maar heb nu geen internet wel bereik maar kan niet bellen en gebeld worden.

Graag zou ik willen dat dit opgelost wordt

Hi @Klaasvaak123, welkom hier. Vervelend dat je nu niet kan bellen en gebeld kan worden. Heb je een nieuwe simkaart ontvangen? En heb je een sms ontvangen dat de overzetting is gerealiseerd? Een makkelijke test is om de oude simkaart weer even in het toestel te plaatsen, en om te kijken of die nog werkt. De overzetting kan namelijk in de loop van de dag zijn. Ik hoor graag van je.


Ondertussen werkt het wel. Nou heb ik wel een andere vraag wat betreft mobiel bellen. Ik heb nummerbehoud aangevraagd en deze doet het ook maar blijf de vraag krijgen of ik mijn id wil koppelen aan een andere nieuw nummer: 06*******. Zou het kunnen dat er iets fout is bij jullie?


*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

 


Ondertussen werkt het wel. Nou heb ik wel een andere vraag wat betreft mobiel bellen. Ik heb nummerbehoud aangevraagd en deze doet het ook maar blijf de vraag krijgen of ik mijn id wil koppelen aan een andere nieuw nummer: 06*******. Zou het kunnen dat er iets fout is bij jullie?

Fijn dat het werkt. Waar krijg je die vraag te zien? Kun je eventueel een screenshot delen? Ik vermoed dat dat een tijdelijk nummer was eerlijk gezegd, maar wel irritant dat je die vraag blijft krijgen.


Kan het nummer al niet meer zien dus wss was het ind een tijdelijke nummer