Skip to main content
Beantwoord

Nieuwe Simkaart, geen service

  • January 22, 2020
  • 4 reacties
  • 120 keer bekeken

Tobias Lok
Nieuwkomer

Goedemorgen,

mijn vader heeft een nieuwe simkaart met nummerbehoud.
De simkaart is gistermiddag gekocht in de winkel en als het goed is ook geactiveerd in de winkel.
Tot nu toe geeft de kaart nog geen service en heb het toestel als 6 keer aan en uit gezet.

telefoonnummer: 06 **
simkaartnummer: **1

Met vriendelijke groet,

Tobias Lok

 

Admin: privégegevens opgeslagen in je profiel

Beste antwoord door Tobias Lok

Ja het ging om 2 nieuwe simkaarten, mijn moeder had ze gekocht in de winkel. Ze kreeg 2 mapjes mee, waar een M op was gezet met pen voor mijn vader. En op het mapje met de simkaart voor mijn moeder had de verkoper een V gezet van Vrouw. Echter was dit precies omgedraaid en de simkaarten zouden ook al geactiveerd zijn maar dit was ook niet het geval.

uiteindelijk zijn we naar een KPN XL gegaan om het op te lossen

Topic mag verwijderd worden

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

Beste @Tobias Lok, welkom! De simkaart die je meestuurt, zie ik nog niet actief. Ging het om nummerbehoud van Prepaid naar Prepaid oftewel: alleen een nieuwe simkaart? Of gaat hij bijvoorbeeld naar een abonnement? Wat is er met de oude simkaart? Als je vader die nog heeft, kan hij die blijven gebruiken. Zo niet, zou je dan het oude simkaartnummer in een privébericht naar mij willen sturen ter verificatie? Dan ga ik proberen om de nieuwe sim te activeren. 


Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

Je hebt niet meer gereageerd, dus ik hoop dat het inmiddels in orde is. Als ik nog iets voor je kan doen, laat je het dan weten?. 


Tobias Lok
Nieuwkomer
  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • Antwoord
  • January 28, 2020

Ja het ging om 2 nieuwe simkaarten, mijn moeder had ze gekocht in de winkel. Ze kreeg 2 mapjes mee, waar een M op was gezet met pen voor mijn vader. En op het mapje met de simkaart voor mijn moeder had de verkoper een V gezet van Vrouw. Echter was dit precies omgedraaid en de simkaarten zouden ook al geactiveerd zijn maar dit was ook niet het geval.

uiteindelijk zijn we naar een KPN XL gegaan om het op te lossen

Topic mag verwijderd worden


Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

Ach, kom daar maar eens achter inderdaad! Goed om te lezen dat het nu toch opgelost is en bedankt dat je het nog even liet weten!Â