Skip to main content

Vanmiddag heb ik mijn nieuwe simkaart met een koerier gekregen, dus deze zou voor mij al geactiveerd moeten zijn, maar ik heb dus geen service. Al een aantal keer uit en aan gedaan. Nog niet geholpen door de klantenservice.

@MCaliskan Welkom hier op het KPN Forum! Goed dat je hier je verhaal deelt. Hmm.. De simkaart zou dan inderdaad geactiveerd moeten zijn. Als je de simkaart in de telefoon stopt, vraagt hij dan wel om de pincode (0000)? Ik wil graag even met je meekijken. kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? 


Heb het gewijzigd, heb ook met de klantenservice gesproken. Blijkbaar is het niet in het systeem gekomen dat ik mijn bestelling heb ontvangen, kan het zijn omdat ik geen handtekening heb gezet na het ontvangen van mijn simkaart? Werd me niet gevraagd schiet me nu te binnen


@MCaliskan Ik zie inderdaad dat je contact hebt met onze klantenservice. Als je 1 cent moet pinnen aan de deur hoef je niet ook nog een handtekening te zetten. De koerier moet handmatig het pakketje afmelden. Dit doet de koerier meteen of als hij zijn ‘toestel’ afmeldt bij terugkomst. Ik ga ervan uit dat het dus nog wordt afgemeld. Als dit niet zo is, dan gaat hij vannacht mee met de synchronisatie van het systeem 00.00 uur. Als dit eveneens niet gebeurd en morgen werkt het nog niet, zou je dan willen bellen met onze klantenservice? Zij kunnen contact opnemen met de leverancier zodat die het handmatig afmelden in het systeem. :smile:


Uw collega zei dinsdag, ik zie het vanzelf wel. Alleen het is jammer dat ik nu zonder internet etc zit. Voor de rest bedankt!


Reageer