Skip to main content

Hoi!

Vandaag is mijn nieuwe simkaart in gegaan, maar ik heb geen service. Ik kan niemand bellen, en niemand kan mij bellen. Ik ben alleen bereikbaar als ik op de wifi zit. Ik heb gecheckt of ik nog wel service zou hebben op mijn oude simkaart, maar dit is ook niet het geval. Ook heb ik mijn telefoon een paar keer opnieuw opgestart, en heb ik mijn KPN-ID geactiveerd in de app. Weet iemand een oplossing? Ik vind het namelijk erg vervelend dat ik nu onbereikbaar ben, en ik zelf ook niemand kan bereiken. 

groetjes Jaleesa

Hoi!

Vandaag is mijn nieuwe simkaart in gegaan, maar ik heb geen service. Ik kan niemand bellen, en niemand kan mij bellen. Ik ben alleen bereikbaar als ik op de wifi zit. Ik heb gecheckt of ik nog wel service zou hebben op mijn oude simkaart, maar dit is ook niet het geval. Ook heb ik mijn telefoon een paar keer opnieuw opgestart, en heb ik mijn KPN-ID gekoppeld in de app. Weet iemand een oplossing? Ik vind het namelijk erg vervelend dat ik nu onbereikbaar ben, en ik zelf ook niemand kan bereiken. 

groetjes Jaleesa

Je moet je nieuwe simkaart eerst activeren in de meeste gevallen voordat je hem kan gebruiken, je kan dit doen via de volgende link: https://www.kpn.com/service/mobiel/aanvragen/activeren.htm#/

Hoi!

Vandaag is mijn nieuwe simkaart in gegaan, maar ik heb geen service. Ik kan niemand bellen, en niemand kan mij bellen. Ik ben alleen bereikbaar als ik op de wifi zit. Ik heb gecheckt of ik nog wel service zou hebben op mijn oude simkaart, maar dit is ook niet het geval. Ook heb ik mijn telefoon een paar keer opnieuw opgestart, en heb ik mijn KPN-ID gekoppeld in de app. Weet iemand een oplossing? Ik vind het namelijk erg vervelend dat ik nu onbereikbaar ben, en ik zelf ook niemand kan bereiken. 

groetjes Jaleesa

Je moet je nieuwe simkaart eerst activeren voordat je hem kan gebruiken, je kan dit doen via de volgende link: https://www.kpn.com/service/mobiel/aanvragen/activeren.htm#/

Beste,

ik heb mijn simkaart al geactiveerd, dit geeft KPN zelf ook aan wanneer ik op de link klik.

groetjes Jaleesa

Kun je inmiddels enkele dagen laster gebruik maken van jouw telefoon en mobiele nummer? @Jaleesanoah 

Reageer