Skip to main content

Hallo KPN Community,

Afgelopen dinsdag heb ik een nieuwe simkaart aangevraagd, die vervolgens door KPN via de post is verstuurd. Toen ik deze vanmorgen nog steeds niet had ontvangen, nam ik contact op met PostNL, en zij gaven aan dat de kaart gisteren had moeten aankomen.

Vanmorgen ben ik toen naar de KPN-winkel op het Spui in Den Haag gegaan, waar ik een nieuwe simkaart kreeg. Enorm goed geholpen echter, de medewerker in de winkel vertelde me dat deze simkaart momenteel op "suspended" staat, omdat de vorige simkaart nog als "in omloop" wordt gezien. Volgens de medewerker duurt het maximaal 24 uur voordat de nieuwe simkaart actief zal zijn, maar gezien de situatie heb ik hier echt haast bij.

Mijn vraag is: Is het mogelijk om dit proces te versnellen? En klopt het dat de activatie binnen 24 uur automatisch geregeld moet zijn?

Alvast bedankt voor jullie hulp en advies!

Hi en welkom ​@Anthony Ng.

Heb je een abonnement of gaat het om een prepaid aansluiting? En heb je de simkaart inmiddels ontvangen? Gewoonlijk ontvang je die wel binnen een dag of twee via de post.

Voor snellere hulp kan je ook een terugbelafspraak maken. Dan belt een collega van mij je terug wanneer het jou uit komt, om je verder te helpen.

Reageer