Skip to main content
Beantwoord

Nieuwe simkaart kwijt

  • January 18, 2020
  • 6 reacties
  • 401 keer bekeken

Ik heb vanaf 30 januari 2020 een mobiel abonnement bij kpn.  Hiervoor heb ik een simkaart ontvangen maar deze ben ik kwijt geraakt.  Hoe kan ik een nieuwe aanvragen?  Via mijn kpn lukt het niet.  Waarschijnlijk omdat mijn abonnement nog niet is ingegaan? 

Beste antwoord door Susan_

@Christine H, oke. Bedankt voor je reactie alsnog! :blush:  Mocht je vandaag nog de tijd en optie hebben om langs de KPN winkel te lopen dan kan je daar sowieso een nieuwe meekrijgen. Opsturen, dan heb je hem vaak binnen 2 werkdagen.

Ik ga er vanuit dat het nu goedkomt. Maar heb je nog vragen in de loop van de tijd, dan weet je me te vinden!

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

6 reacties

Susan_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+21
  • Oud Moderator
  • January 19, 2020

Hi @Christine H, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Oh, dat is niet de bedoeling! Het zijn ook zulke kleine dingen tegenwoordig, die kan je makkelijk kwijtraken. Omdat het abonnement nog niet is ingegaan is het wel een stuk lastiger om je te voorzien van een nieuwe simkaart.. Wil je in ieder geval jouw Forum profiel aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer, 06-nummer en evt. ordernummer dat je hebt ontvangen? Dan kan ik even op zoek gaan naar een oplossing!

Ik hoor graag van je wanneer je het profiel hebt ingevuld :slight_smile:


Susan_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+21
  • Oud Moderator
  • January 27, 2020

@Christine H, ik heb geen reactie meer gehad. Kan je aangeven of ik hier nog bij kan helpen?


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • January 27, 2020

Ik zie nu pas je reactie.  Ik heb ondertussen contact gehad met kpn via chat en heb begrepen dat ik pas en nieuwe kan aanvragen als mijn abonnement geactiveerd is en dat is morgen (28 januari). Ik moet dus maar een dagje (of 2) zonder mobiel leven.  Gaat vast lukken ☺

Christine 

 

 


Susan_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+21
  • Oud Moderator
  • Antwoord
  • January 29, 2020

@Christine H, oke. Bedankt voor je reactie alsnog! :blush:  Mocht je vandaag nog de tijd en optie hebben om langs de KPN winkel te lopen dan kan je daar sowieso een nieuwe meekrijgen. Opsturen, dan heb je hem vaak binnen 2 werkdagen.

Ik ga er vanuit dat het nu goedkomt. Maar heb je nog vragen in de loop van de tijd, dan weet je me te vinden!


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • January 29, 2020

Susan

Het is gelukt.  🙂

Christine 


Susan_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+21
  • Oud Moderator
  • February 2, 2020

Hi @Christine H, fijn om te lezen! Veel plezier met je nieuwe KPN abonnement :smile: