Skip to main content

Ik heb een nieuwe simkaart gekregen voor een simonly abonnement. Ik heb de simkaart aangevraagd met nummer behoud. Nu blijkt het toch dat als ik iemand bel, ik bel met een ander nummer. Waar kan dit aan liggen?

Hoi @LidewijP en welkom op het forum! Is je abonnement ook al actief bij KPN? Je hebt in de bevestiging van je bestelling een datum ontvangen per wanneer je mobiele abonnement bij ons actief is en het nummer dat je wilt behouden dus ook. Mocht die datum al verstreken zijn, wil je dan je forumprofiel aanvullen met je adresgegevens, de naam van de contractant, het 06-nummer waar het om gaat en de laatste 3 cijfers van het bij ons bekende IBAN? De laatste twee kun je bijvoorbeeld in het veld ‘Persoonlijke opmerkingen’ zetten. Alle velden waar privé achter staat zijn alleen inzichtelijk voor jou en de moderators op dit forum. Als je hier een seintje geeft wanneer je dit gedaan hebt kijk ik hoe de vork in de steel zit. :slight_smile:


Ben je overgestapt van een andere provider? Wat is de ingangsdatum van je abonnement bij KPN? Ik vermoed zo maar dat dat nog niet ingegaan is. Je dient dan je oude kaart van je oude provider nog te gebruiken totdat die niet meer werkt.

Op de KPN kaart heb je dan nu een tijdelijk nummer ZONDER bundels. En dat kan in de papieren lopen.


Reageer