Skip to main content
Beantwoord

Nieuwe simkaart nog niet in gebruik

  • March 23, 2020
  • 2 reacties
  • 31 keer bekeken

Hallo ik heb een nieuwe telefoon via belsimpel met een simkaart abonnement van kpn .

De kaart is  al geactiveerd maar heb nog steeds geen 4g en b e n niet bereikbaar .

 

 

Beste antwoord door Marcia van KPN

Beste @Stefanie1, welkom en sorry voor de late reactie! Is het inmiddels gelukt? Ging het om een heel nieuw abonnement of om een verlenging? In het laatste geval dan werkt vermoedelijk de oude simkaart nog. Heb je de mogelijkheid dat te testen? Anders kan je het beste via MijnKPN een nieuwe simkaart aanvragen. Mocht ik nog iets voor je kunnen doen, laat je het dan weten?

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33
  • Moderator
  • Antwoord
  • March 26, 2020

Beste @Stefanie1, welkom en sorry voor de late reactie! Is het inmiddels gelukt? Ging het om een heel nieuw abonnement of om een verlenging? In het laatste geval dan werkt vermoedelijk de oude simkaart nog. Heb je de mogelijkheid dat te testen? Anders kan je het beste via MijnKPN een nieuwe simkaart aanvragen. Mocht ik nog iets voor je kunnen doen, laat je het dan weten?


Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

Ik zie dat je niet meer gereageerd hebt, dus hopelijk werkt alles nu naar behoren. Als ik nog iets voor je kan doen, laa tje het dan weten?