Skip to main content
Na het activeren van mijn nieuwe simkaart en het meerdere malen aan en uitschakelen,werkt mn simkaart na ruim 3uur nog steeds niet. Ik blijf de melding krijgen 'plaats simkaart'
Ook bij mij is dit het geval,na activeren van nieuwe simkaart geen netwerk en 'plaats simkaart' melding



Admin: bericht samengevoegd met eigen topic
Ha @Dga, welkom! Klopt het dat je gebeld hebt? Is er een nieuwe simkaart naar je onderweg? Wil je het simkaartnummer in je profiel onder 'persoonlijke opmerkingen' zetten? En waarom heb je een nieuwe simkaart gekregen? Ik vraag dit, omdat je dan misschien de oude nog kunt gebruiken?
Ja, ik had gisteren gebeld omdat er zonder toestemming mijn persoonsgegevens aan telefoonboek was gegeven.



Ik heb gisteren een nieuwe simkaart besteld omdat ik geen reactie had en ik toch echt bereikbaar moet zijn met mn kids.



De simkaart die ik nu heb geactiveerd en dus niet functioneert heb ik bij mijn nieuwe toestel gekregen en niet eerder de kans gekregen om die in gebruik te nemen. Vandaar dat ik nú met dat euvel zit. Oude sim doet het niet meer aangezien ik huidige heb geactiveerd.



Ik heb het simkaartnr van de huidige sim,geactiveerd en niet functionerend, toegevoegd aan mijn profiel.
Inmiddels opgelost via de kpnwinkel.
Fijn om te lezen dat het opgelost is! De winkel is in zulke gevallen vaak de kortste klap, daar wij niet altijd aanwezig zijn. Bedankt dat je het nog even liet weten en veel plezier van je nieuwe telefoon!