Skip to main content
Beantwoord

Nieuwe telefoon

• December 28, 2020
  • 2 reacties
  • 51 keer bekeken

Olav611
Deelnemer
Forum|alt.badge.img

Hai,

Binnenkort wil ik een nieuwr telefoon halen echter heb ik al een abbonement bij KPN dat goedkoper is dan degene bij een telefoon plus abbonement. Is het mogelijk om dit zelfde abbonement te houden en vervolgens het toestel dan erbij te doen. Dus telefoon plus abbonement maar met het abbonement wat ik nu al heb lopen?

Beste antwoord door Jeroen van KPN

Hallo @Olav611. Aks je jouw abonnement verder hetzelfde wil houden kun je een los toestel kopen. Losse toestellen kun je via KPN bij de winkels aanschaffen. Bij een los toestel is het echter niet mogelijk om dit in termijnen te betalen. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

• December 28, 2020

Of je koopt de telefoon niet bij KPN, hoef je ook niets aan je abo te veranderen

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22
  • Moderator
  • Antwoord
  • January 4, 2021

Hallo @Olav611. Aks je jouw abonnement verder hetzelfde wil houden kun je een los toestel kopen. Losse toestellen kun je via KPN bij de winkels aanschaffen. Bij een los toestel is het echter niet mogelijk om dit in termijnen te betalen.