Skip to main content

Ik heb eergisteren een telefoon besteld bij KPN. Deze zou gisteren geleverd worden. Helaas is het pakket nu kwijt aangezien iemand anders dan ik ervoor getekend heeft. Dat betekent dus dat er niet om legitimatie is gevraagd en de telefoon zomaar aan iemand overhandigd is. Eindstand isĀ  nu dat ik zonder telefoon zit. KPN geeft aan dat ze het neerleggen bij een andere afdeling. Ze konden mij niet vertellen hoe ze dit nou verder gaan oplossen en hoelang dit nog gaat duren.Ā Waardeloos dus...

Hoi @Jessica-Hiemstra, welkom op ons forum!

Begrijp ik het goed dat je hierover al contact gehad hebt met 0800-0402 om het onderzoek te laten starten? Dat is de juiste stap!Ā 
Zodra het ingediend is hebben mijn collega's en ik er helaas geen zicht meer op maar loopt dit via een aparte afdeling die hier verder met PostNL achteraan gaan.Ā  Helaas is dit niet het snelste proces omdat het natuurlijk een serieuze zaak is dat zo'n zending vermist raakt. Als er getekend is voor ontvangst (door iemand anders dan jou als ontvanger) gaan hier een paar weken overheen. Helaas is dat verder ook niet te bespoedigen.

Ik hoop dat onze achterliggende afdeling snel contact met je opneemt en je niet te lang hoeft te wachten en je snel een nieuw toestel krijgt.


Helaas hier de zelfde ervaringĀ šŸ¤” ik wacht nu al een week tot dat er nieuwe is opgestuurd.Ā 

Ik zei tegen de man aan de telefoon dat ik verwacht dat er binnen een week nieuwe telefoon is opgestuurd,Ā  dit was geen probleem werdt mij verteld heb nog niks ontvangen.Ā 

Maar het contract is wel in gegaan en de 14 dagen wettelijke bedenk termijn is ook al gaan lopen want daar doet kpn geen mededeling over van hoe en wat!? Slechte zaak.


Is dit bij een Bol.com of CoolBlue toch beter geregeld, die sturen iets nieuws op en regelen het achteraf wel met PostNL. De klant moet hier niet de dupe van worden.Ā