Skip to main content

Nou mooi, bestel je een nieuwe telefoon in de kpn winkel & moet deze met postnl naar je thuis gestuurd worden, vervolgens wordt het niet geleverd en heb ik dus de telefoon niet. 

Er moet een onderzoek gestart worden, wat ik snap maar tot die tijd zit ik zonder nieuwe telefoon. Het is toch niet mijn schuld?????? 

Ik blijf thuis van mijn werk, kost ook gewoon uren en heb vervolgens nog geen telefoon.

 

Zou mooi zijn als geregeld word dat ik alsnog de telefoon vast kan OPHALEN, anders kost het me namelijk WEER een dag uren op het werk.

Schandalig! Ik snap niet dat er zo met spullen van 600€+ wordt omgegaan.

 

Ik overweeg om over te stappen naar een andere provider, zodat bezorging wel via een officiele weg verloopt.

Hoi @Idrx 

Welkom op de community van KPN.

Heel vervelend dat het zo moet lopen voor jouw, zeker als je op een nieuwe smartphone zit te wachten.

Om te beginnen:

Heb je al gecontroleerd in Mijn Bestelling wat daar de huidige status is?
Heb je een e-mail ontvangen vanuit KPN, met daarin een track en trace link?
Die krijg je namelijk zodra jouw bestelling het magazijn van KPN verlaat.

Daarnaast kunnen er enkele werkdagen tussen het bestellen en het ontvangen zitten, en kun je er nooit vanuit gaan dat je hem de volgende werkdag al in huis hebt.

Mocht de bezorging (volgens de track en trace) om wat voor reden dan ook niet zijn gebeurd, dan zal er inderdaad door KPN in samenwerking met PostNL een onderzoek gestart gaan worden, om te achterhalen wat er met jouw bestelling is gebeurd, en ook waar jouw pakketje nu is.

Dit gebeurd helaas en jammergenoeg vaker (al gaat het gelukkig in de meeste gevallen wel goed), ook bij de andere providers.
Aangezien de andere providers (Odido, Vodafone, Simyo, ect. ect.) ook samenwerken met PostNL of AMP Group (koeriersdienst). 
Waardoor overstappen eigenlijk weinig tot geen zin heeft, aangezien het ook daar kan gebeuren.

Het is afwachten wat er uit het onderzoek naar voren gaat komen, hoe vervelend het ook mag zijn.
En weet, het is inderdaad niet jouw schuld, maar je bent wel gedupeerde in het verhaal.


Welkom op de community @Idrx, als je wacht op je toestel en je krijgt het niet is dat heel vervelend! Op dat moment moet er inderdaad een onderzoek gedaan worden wat er is gebeurd, en na afloop van dat onderzoek kan verder gekeken worden. Wat Michel ook al beschrijft. De belangrijkste vraag op dit moment is, is dat onderzoek al wel gestart? Dat kan ik niet uit je bericht halen. Als het onderzoek nog niet gestart is kan je ons bellen op 0800-0402, een collega kan dat voor je in gang zetten.


Koeriersdienst zou al beter zijn dan dit en uit ervaring van naasten weet ik ook dat andere providers hier wel gebruik van maken. 

Onderzoek is al gestart maar er wordt de ene dag iets anders gezegd dan de andere, en ik wordt van het kastje naar de muur gestuurd.

Gister bij mediamarkt hadden ze meteen de telefoon mee gegeven, als ik dat eerder had geweten.

 

Ik ben al jaaaaaaren klant, en hoe er nu met me wordt omgegaan vind ik echt niet netjes. 

Of ik een overstap maak, heb ik zelf innde hand


Ik plaats een update over eerdere bericht.

Abonnement verlengd en bijbehorende telefoon besteld. Zou 7 dagen geleden afgeleverd worden maar PostNL geeft aan dat pakket zoek is en er een onderzoek gestart is en al afgerond. 
Volgens KPN is het onderzoek nog niet afgerond.. 

Maar waarom moet ik hier als klant zolang op wachten?  Wat is dit voor bizarre onzin? Dit is iets tussen KPN en PostNL. Stuur gewoon een nieuwe ipv naar elkaar wijzen, regel een oplossing voor de klant.

En ik kan ondertussen niet cancellen of opzeggen? Wettelijke bedenktijd van 14 dagen op een abonnement..?!! daar heb ik al geen recht meer op is me gezegd!! 

Zeer teleurgesteld in jullie ‘service’. Nu gaan jullie mij natuurlijk weer vertellen “dat het heel vervelend is” maar “helaas niets kunnen doen”.

Geef ik aan dat ik verder de hele week werk (+ weekend) en dat ik extra vrij had die 2 dagen '’ wat fijn dat u kunt werken mw. '’  Wauw……..  

Verras me en kom met een passende oplossing.   Ik heb Rechtsbijstand al ge contact. 

 

Admin: samengevoegd met je bestaande topic hierover


Zoals je ziet hebben we jouw nieuwe topic samengevoegd met je bestaande topic @Idrx, het is niet handig om meerdere berichten over hetzelfde onderwerp te maken. 

Ik kan niet zien wat de situatie precies is, ik weet dat zo’n onderzoek soms wel een paar weken kan duren. Tot het onderzoek volledig is afgerond zijn we daarvan afhankelijk. Zoals gezegd kan ik de status daarvan niet inzien, je kunt ons het beste bellen daarvoor. Via die weg kan dat voor je bekeken worden.


Prima, maar het ergste is nog dat ik nog steeds van het kastje naar de muur word gestuurd en dat er BELOOFD is dat ik uiterlijk vandaag reactie zou hebben.


Als het is toegezegd moet dat ook worden nagekomen, dat ben ik met je eens. Het kan zijn dat er mogelijk vertraging was bij het verwerken van een terugkoppeling, maar dat is speculeren. Zoals gezegd kan ik er niets over zien, daardoor kan ik je er helaas ook niet meer over vertellen. Telefonisch kan man wel kijken of er meer over te zien is.


Reageer