Skip to main content

Mijn Telfort is overgezet naar KPN, nieuwe telefoon uitgezocht zou ik gisteren krijgen. Zie ik in de Postnl app dat KPN het naar mijn oude adres heeft gestuurd. Hoe kan dit?

Admin: Titel van topic aangepast i.v.m. vindbaarheid

Dat kan je in Mijn KPN terugvinden bij de persoons gegevens.


Kun je het via de post.nl app nog door laten sturen naar je nieuwe adres ?


Hi @D.Boot, van harte welkom hier op het KPN forum. Wat gek inderdaad dat je nieuwe telefoon naar je oude adres verstuurd is. Het klinkt alsof het abonnement nog op je oude adres stond, want het abonnement en bijbehorende gegevens zijn hetzelfde gebleven bij de overzetting van Telfort naar KPN. 

Heb je al tijd gehad om de tips van Galdor en Jimny hierboven te bekijken en uit te proberen? Heb je het toestel inmiddels ontvangen? Ik hoor graag hoe het verlopen is en ook als ik je daarbij kan helpen.


Hoi, ik heb mijn nieuwe telefoon inmiddels bij de bewoners van ons oude huis opgehaald. 

Toen ik mijn nieuwe telefoon/ abonnement afsloot stond in de bevestigingsmail van KPN mijn huidige adres. Toch werd mijn telefoon bezorgd op mijn oude adres, waar ik al 1,5 jaar niet meer woon. Misschien een technische fout bij het overzetten van Telfort naar KPN?


@D.Boot Wat fijn dat het zo opgelost is, maar het is wel gek inderdaad. Alle gegevens, zoals het abonnement maar ook adres, zijn één op één overgezet naar KPN. Daarom ben ik benieuwd of je wel de juiste adresgegevens ziet als je inlogt op MijnKPN? Laat je het weten? 


@Alexa_  als ik kijk bij factuurgegevens dan staat mijn oude adres er ook nog op. 


@D.Boot Ah, dan zit het 'm daar in, en staat het abonnement toch (deels) nog op je oude adres. Lukt het je om het adres aan te passen in MijnKPN? 


@Alexa_  Het is me nog niet gelukt om het adres te wijzigen. Waar kan ik dat doen?


Hi @D.Boot, Alexa is er niet dus vandaar dat ik reageer. 

Zodra je bent ingelogd in MijnKPN, ga je naar het mobiele abonnement. Daar kun je klikken op ‘Persoons- en betalingsgegevens’. Zodra je daar bent kan je klikken op ‘Wijzigen’, en het adres wijzigingen. Ik hoor graag of dat lukt.


@Alexa_ & @Paul_  het is opgelost. Factuur adres aangepast, bevestiging gekregen. Bedankt!

Â